سرمربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت: بازی با صبا به ظاهر ساده است اما همین تیم برای خیلی از تیم های خوب و بالای جدولی دردسر ساز شده است.

مهدی پاشازاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: باوجود این که نساجی تیم سوم جدول است و صبا از پایین جدول در رده سوم قرار دارد، اما نمی‌توان این بازی را برای نساجی یک بازی سبک و کم دردسر دانست. همین تیم صبا توانست در هفته های گذشته یقه تیم‌های بزرگ را بگیرد و برای آنها دردسر ساز شود. برای همین ما نه می‌توانیم خودمان را از پیش برنده بدانیم و نه حق این را داریم که میهمان‌مان را ضعیف بپنداریم. هر دو مورد آفت است و مانع از نتیجه گیری می‌شود.

وی در خصوص این که آیا تیم نساجی شانس صعود به لیگ برتر است یا خیر گفت: ما فعلا به صبا فکر می‌کنیم نه به صعود. الان همه تمرکز ما روی بازی با صبا است تا از این بازی سخت امتیازات کامل را بگیریم. هفته گذشته جایگاه دوم را در جدول از دست دادیم و باید تلاش کنیم تا بار دیگر این جایگاه را پس بگیریم.

سرمربی تیم نساجی افزود: در لیگ دسته اول همه بازی‌ها فشرده و نزدیک و نتایج آن هم غیر قابل پیش بینی است. این از جذابیت‌ها و ویژگی‌های فوتبال است و برای همین است که ما همیشه باید احتمالات را در هر بازی در نظر بگیریم و این مسئله‌ای است که من باید آن را به بازیکنانم تفهیم کنم. تنها عاملی که می‌تواند مانع از نتیجه گیری ما در این بازی شود اعتماد به نفس کاذبی است که گریبان بازیکنان را بگیرد.

پاشازاده در انتها تاکید کرد: صعود به لیگ برتر جزیی از اهداف تیم نساجی در این فصل است که برای دستیابی به آن باید بازی به بازی فکر کنیم. لذا الان تنها به تیم صبا فکر می‌کنیم با علم به این نکته که پیروزی در این بازی می‌تواند یک گام بلند به سوی صعود باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.