شماره ۱۰ استقلال قرار نیست به ذوب‎آهن برود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شایعه معاوضه سجاد شهباززاده و مرتضیتبریزی چند روزی است که به گوش می رسد اما به نظر می رسد که این خبر شایعه ای بیشنبوده است.

سجاد شهباززاده که از خرید های تابستانی استقلال بود، با امید وانگیزه فراوان به تیم سابقش برگشت تا جای خالی کاوه رضایی را در خط حمله این تیمپر کند اما افت فاحش او پس از بازگشت از لیگ ترکیه، امیدهای استقلالی ها برایداشتن گلزنی شش دانگ را نقش بر آب کرد. مصدومیت های طولانی مدت هم شهباززاده را ازآمادگی دور کرده بود تا نه منصوریان بتواند چندان از او استفاده کند نه حالا شفربتواند حساب ویژه ای روی شماره ۱۰ تیمش باز کند.

عملکرد ضعیف شهباززاده در این فصل کاری کرده تا در آستانه نقل وانتقالات زمستانی، شایعه جدایی او از استقلال و پیوستنش به ذوب آهن و معاوضه اش بامرتضی تبریزی به گوش برسد.

گفته می شد امیر قلعه نویی به شهباززاده اعتقاد خاصیدارد و به همین علت می خواهد او را در جمع شاگردان خود داشته باشد. البته این خبردر نهایت تکذیب شد تا هم تبریزی در اصفهان بماند و هم سجاد در تهران.استقلال همبرای بهبود وضعش در خط حمله ظاهرا قرار است سراغ مهاجم نوک خارجی برود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.