کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

کاوه رضایی این روزها در اوج آمادگی به سر می‌برد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛یک سایت بلژیکی روز گذشته به تعریف وتمجید از کاوه رضایی، مهاجم موفق شارلوا پرداخت. این سایت نوشت: «تا چهار ماه قبلکسی او را نیم شناخت ولی حالا هر کسی در شارلوا نام او را می آورد. رضایی تبدیل بهگل سرسبد تیمش شده است. این مهاجم ایرانی ۴ گل زده و سه پاس گل در ۱۰ مسابقه دادهاست و انگار هرگز متوقف نمی شود. کاوه رضایی هم در گفت و گوی با این سایت، دربارهموفقیت خود حرف هایی می زند. رضایی می گوید: «احساس خوب دارم، حتی اگر شروع سختیدر اینجا داشتم. من مجبور شدم ایران شدم، از جایی که احساس خوبی داشتم. در واقعحضور در شارلوا برای من یک خطر بود. می خواستم به جایی بروم که دوباره چالش قهرمانیداشته باشم و همانطور که می دانید فوتبال به چیزی به نام از خودگذشتگی نیاز دارد.»

کاوه درباره شروع کارش در شارلوا می گوید: «حدود یکماه طول کشید تا بتوانم در تیم جا بیفتم. من نیاز به زمان داشتم تا بتوانم باشرایط جدید منطبق شدم و همینطور دستورات سرمربی را اجرا کنم. زمان می خواستم تاانتظارات را برآورده کنم. به تدریج، احسان من بهتر و بهتر شد. حالا احساس می کنمفشار روی من است چون توقعات بالا رفته است. احساس می کنم که موقعیتی را در شارلوادارم که در گذشته در ایران داشتم.»

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )