کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی کروات تیم فوتبال سپاهان از عملکرد بازیکنان خارجی این تیم راضی نیست و احتمال قطع همکاری با آنها در آینده‌ای نزدیک وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سپاهان در فصل جاری نتایج خوبی در لیگ برتر نگرفته است و مسئولان این باشگاه از عملکرد بازیکنان‌شان راضی نیستند. زلاتکو کرانچار سرمربی سپاهان هم بعد از باخت به پیکان در صحبتی که با بازیکنان در رختکن داشته، گفته است:‌ باشگاه از کادر فنی حمایت می‌کند و خطری هم مرا تهدید نمی‌کند. این شما هستید که باید تا پایان نیم‌فصل خودتان را نشان دهید و اگر عملکرد ضعیفی داشته باشید طبیعتاً من و باشگاه تصمیم دیگری در مورد آنهایی که عملکردی ضعیفی دارند، خواهیم گرفت.

از اصفهان خبر می‌رسد که کرانچار از عملکرد بازیکنان خارجی تیمش رضایت ندارد. اولی‌ویرا دروازه‌بان سپاهان نمایش متزلزلی در این فصل داشته و دو بازیکن برزیلی دیگر زردپوشان هم شرایط متزلزلی در این تیم دارند، چرا که کرانچار از عملکرد رافائل و رودریگوئز هم راضی نیست. آنها در شرایطی که در بازی‌های آینده هم نتوانند کرانچار را راضی کنند به طور حتم باشگاه سپاهان در نیم‌فصل با آنها قطع همکاری خواهد کرد.

براساس این گزارش، مروان حسین، مهاجم عراقی سپاهان هم شرایط مبهمی برای ماندن در این تیم دارد، چرا که کرانچار هنوز به صورت کامل از عملکرد او راضی نیست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.