کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مالک پیشین باشگاه میلان می‌گوید از عملکرد جانشینان خود در این باشگاه راضی نیست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیلویو برلوسکونی که ماه آوریل سال جاری پس از ۳۰ سال مالکیت بر میلان، این باشگاه را به کنسرسیومی چینی تحت مالکیت یونگ‌هونگ لی فروخت، ادعا کرد که مالکان جدید روسونری به وعده‌هایی که به او داده بودند، عمل نکرده‌اند.

برلوسکونی با یکی از شبکه‌های تلویزیونی ایتالیا مصاحبه‌ای انجام داده که به زودی قرار است پخش شود. نشریه گاتزتا دلواسپورت اکنون بخشی‌هایی از این گفت‌و‌گو را منتشر و به نقل از نخست وزیر سابق ایتالیا نوشته که مالکان چینی باشگاه میلان خُلف وعده کرده‌اند.

گاتزتا به نقل از برلوسکونی نوشته است: من واقعاً‌ ناامید شده‌ام. دارم می‌بینم کارهایی که مالکان جدید انجام می‌دهند مطابق آن چیزهایی نیست که در ابتدا به صلاح باشگاه در مورد آنها توافق شد. اسپانسرهای جدیدی که آنها وعده داده بودند با میلان همکاری خواهند داشت، هرگز نیامدند.

میلان با وجود سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیون یورویی مالکان جدیدش در تابستان امسال برای خرید بازیکنان جدید از جمله ستاره خط دفاعی یوونتوس، لئوناردو بونوچی، اوضاع و احوال خوبی ندارد و در این فصل از سری A بعد از گذشت ۱۱ هفته با قبول ۵ شکست و یک تساوی، در رده هشتم جدول با ۱۵ امتیاز فاصله نسبت به صدر جدول قرار دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.