پیشکسوت و هافبک افسانه‌ای پرسپولیسی‌ها درباره شرایط این تیم با خبرآنلاین گفت‌وگو کرد.

نوید اصغری/ناصر محمد خانی پیشکسوت تیم پرسپولیس در گفتگویی با خبرگزاری خبرآنلاین درمورد بازی روز گذشته پرسپولیس مقابل سایپا و همچنین لیست جدید تیم ملی صحبت هایی کرده است که در ادامه می خوانید:

*پرسپولیس توانست با دو گل از سد سایپا بگذرد. شما عملکرد سرخپوشان را دراین بازی چگونه دیدید؟

به عقیده من پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد و توانست ۳ امتیاز مهم را کسب کند. پرسپولیس باز هم مدعی اصلی قهرمانی است.

*محسن مسلمان بعد از بازی برابر الهلال نیمکت نشین شد. شما دلیل این تصمیم برانکو را فنی می بینید یا انضباطی؟

من به طور دقیق نمی توانم دلیل نیمکت نشینی مسلمان را بگویم و آقای برانکو تصمیم می گیرند که کدام بازیکنان بازی کنند. من به دلیل اینکه اشراف مستقیم روی تمرینات این تیم ندارم نمی توانم قطعی نظر بدهم اما دلیل آن می تواند عدم آمادگی مسلمان باشد.مسلمان بازیکن بسیار خوب و بازیگردان عالی در خط میانی است.

*عملکرد بشار رسن در دو بازی گذشته که فیکس بازی کرده است چگونه بوده است؟

به عقیده من بازیکن بسیار خوبی است و قطعا آقای برانکو بازی های او را مشاهده کرده است. و قطعا بازیکن خوبی بوده است که برانکو او را به پرسپولیس آورده است.

*در غیاب مهدی طارمی علی علیپور درخشش خوبی داشت و در پنج بازی گذشته پنج گل به ثمر رسانده و ستاره این فصل پرسپولیس محسوب می شود. شما در این مدت عملکرد او را چگونه ارضابی کرده اید؟

بازیکن گلزن و جوانی است و خیلی خوب توانسته جای طارمی را برای پرسپولیس پر کند. علیپور این فصل و از آغاز توانسته خوب کار کند و تغییرات زیادی نسبت به فصل گذشته داشته باشد.امسال قطعا هم برای بازیکنان و هم برای پرسپولیس سال بسیار خوبی خواهد بود.

*محسن ربیع خواه یکی از بازیکنانی است که مورد انتقاد هواداران قرار گرقته است اما برانکو اعتقاد زیادی به او دارد!

یک سری بازیکنان وجود دارند که زحمتکش هستند و ربیع خواه قطعا جزو آن دسته از بازیمنان زحمت کش و دونده است.اما این بازیکنان به دلیل اینکه گل کم می زنند به چشم بعضی ها نمی آیند و تا این بازیکن اشتباهی می کند که منجر به گل می شود همه سعی دارند او را تخریب و از او انتقاد کنند.

*عملکرد منشا در این فصل چگونه بوده است؟

این بازیکن هم مثل دیگر بازیکنان در حال تلاش است .اما این فصل کمی بد شانسی آورده است. منشا بازیکنی است که از فضاها بسیار خوب استفاده می کندو برای تیم موقعیت گل درست میکند.

*پرسپولیس از زمان محرومیت طارمی در هر بازی میانگین ۲ گل زده است به نظر شما مهدی طارمی اگر برگردد می تواند دوباره در ترکیب اصلی باشد؟

این اتفاق تنها در یک صورت اتفاق می افتد. فقط در صورتی امکان پذیر است که مهدی با روحیه بالا و بدنی کاملا آماده وارد مسابقات شود تا بتواند در ترکیب اصلی قرار بگیرد. به دلیل اینکه این تیم د حال حاضر دو مهاجم آماده و گلزن در اختیار دارد و با حضور مهدی و علیپور خط حمله پرسپولیس رویایی خواهد شد.

*پس از چند سال استقلالی های دعوت شده به تیم ملی بیشتر از پرسپولیسی ها است نظر شما در این رابطه چیست؟و اینکه آیا می تواند دلیل افت بازیکنان پرسپولیس باشد؟

این نظر کارلوس کی روش است که کدام بازیکنان به تیم ملی دعوت شوند و کسی نمی تواند در این تصمیم دخالتی انجام دهد. ولی من خوشحالم که بازیکنان جوان به تیم ملی دعوت می شوند. به نظر من پرسپولیس اصلا افتی نداشته است و روز به روز بهتر و آماده تر می شود. این را می توان در جایگاه جدولی آنها و همچنین نوع بازی این تیم فهمید.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )