رئال مادرید در جدول رده‎بندی لیگ اسپانیا ۸ امتیاز از بارسای صدرنشین عقب افتاده و در آخرین دیدار هم مقابل خیرونای شکست خورده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال رئال مادرید برای اولین بار در تاریخ لالیگا با خیرونا دیدار کرد و با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد. این تیم باید به زودی در لیگ قهرمانان مقابل تاتنهام به میدان برود و این در حالی است که مشکلات زیادی در تیم زیدان وجود دارد.

۱. با شکست بیرون از خانه بالاخره روند عملکردهای خوب این تیم در بازی‌های بیرون از خانه به پایان رسید و شکست در کارنامه‎اش ثبت شد. این تیم قبلا ناکامی مقابل هواداران خودش در برنابئو را تجربه کرده بود، اما در بازی‌های بیرون از خانه روند خوبی داشت.

۲. برای زیدان این موضوع نگران کننده است که استرس و عصبی بودن در شکست تیمش در دیدار مقابل خیرونا نقش داشت. مهاجمین این تیم در زمان لازم در جایی که لازم بود نبدند. رونالدو این فصل تنها یک گل زده، کریم بنزما هم مقابل دروازه تمرکز ندارد.

۳. تنها بازیکنی که نمی‎توان به عملکردش انتقادی وارد کرد ایسکو است. نه فقط به این دلیل که گل زده، بلکه به این دلیل که از شروع بازی تا پایان آن به بهترین شکل مسئولیت‌هایش را انجام می‌دهد. در حال حاضر او تنها بازیکن در ترکیب رئال است که عملکردش نسبت به فصل گذشته افت نکرده است.

۴. مدافعان این تیم مانند قبل از دروازه محافظت نمی‎کنند. مارسلو در حد و اندازه‌های خودش نیست، حتی در بازی روز یکشنبه تعویض هم شد. دنی کارواخال هم مانند قبل بازی نمی‌کند.

۵. تلخی شکست مقابل خیرونا به کنار، خبر بد دیگر برای رئال در آن بازی مصدومیت رافائل واران بود. او حالا بازیکنی جدیدی است که نامش به لیست مصدومان رئال اضافه شده است و کار را برای زیدان سخت کرده است.

۶. این طور نیست که رئال فقط موقعیت‌هایش را به گل تبدیل نکند. بلکه حتی نمی‌تواند به اندازه فصل گذشته موقعیت ایجاد کند. این تیم دیگر نمی‌تواند ضربات کاشته خطرناکی هم بزند و سرخیو راموس هم در دقایق حساس گل نمی‏زند.

۷. این تیم آلوارو موراتا و خامس رودریگس را از دست داده، اما به جای آن‌ها بازیکنی به ترکیب اضافه نکرده است. در بازی با خیرونا مارکو آسنسیو و لوکاس واسکز به زمین آمدند، اما نتوانستند عملکردی ویژه داشته باشند.

۸. خط دفاعی این تیم به اندازه‌ای ضعیف کار می‎کند که برای مثال در بازی مقابل خیرونا این تیم می‎توانست ۴ گل بخورد. آن‌ها به تیم تازه صعود کرده به لالیگا اجازه دادند ۱۵ شوت به سمت دروازه‎شان بزند.

۹. فقط این که رئال امتیاز از دست داده مهم نیست، مهم این است که مقابل چه تیم‌هایی امتیاز از دست داده است. این تیم ۲ امتیاز مقابل لوانته و ۳ امتیاز مقابل خیرونا از دست داده است. دو تیمی که به تازگی به لالیگا صعود کردند. این عملکرد از قهرمان لالیگا بعید است.

۱۰. فصل گذشته رئال مادرید در چندین بازی در دقایق پایان گل زد و به بازی بازگشت و توانست امتیاز کسب کند. اما این فصل آن‌ها نتوانستند همان فشار را به حریفان وارد کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.