کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متأسفانه مشکلات زیادی داریم که هر روز به آن اضافه می شود، اما هنوز قصد بازگو کردن آنها را نداریم.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدجلال حسینی پس از پیروزی دو بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل سایپا در هفته یازدهم لیگ برتر گفت: بازی خوبی انجام دادیم و مستحق این پیروزی بودیم. سایپا هم تیم جوان و خوبی دارد که بردن آنها کار سختی بود.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس افزود: به عنوان کاپیتان تیم آمده ام که بگویم مشکلاتمان زیاد است. بازیکنان گفته اند که مشکلات داریم اما می خواهند فعلا صحبت هایم را نگه دارم تا ببینیم چه اتفاقاتی رخ می دهد.

وی که اصرار زیادی داشت از او سوالی در این باره نشود، تصریح کرد: مصدومان ما زیاد هستند و هر روز هم به مشکلاتمان اضافه می شود. فقط می خواهم بگویم باید این مشکلات حل شود وگرنه کارمان خیلی سخت خواهد شد.

حسینی درباره اینکه تا چه زمانی به باشگاه نفت فرصت می دهد تا طلبش را پرداخت کند، اظهار داشت: اینکه تا چه زمانی فرصت می دهید، اصلاً مهم نیست. فقط برایم این مهم است که یک نفر بیاید و پاسخگو باشد. آقایان چرا اجازه تیم داری به کسی را می دهند که از صندلی مدیریت طوری استفاده می‌کند که فقط بدهی به بار آورد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.