کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

تیم فوتبال رسانه ورزش روز سه شنبه تهران را به مقصد ترکیه ترک خواهد کرد تا علاوه بر بازدید از امکانات ورزشگاه بشیکتاش، دیدار این تیم با موناکو در لیگ قهرمانان آسیا را تماشا کند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی تیم فوتبال رسانه ورزش، این تیم که یازدهمین سال فعالیت خود را آغاز کرده است در این سفر چهار روزه که با حمایت شرکت آریا شیک قشم صورت می گیرد، علاوه بر بازدید از امکانات و بخش های مختلف ورزشگاه بشیکتاش، قرار است دیدار این باشگاه ترکیه ای با موناکوی فرانسه در لیگ قهرمانان اروپا را نیز از نزدیک تماشا کند. عارف محمدوند بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس هماهنگی این سفر را انجام داده است.

تیم فوتبال رسانه ورزش پیش از این علاوه بر سفرهای پرتعدادی که به شهرهای مختلف و به منظور برگزاری دیدارهای خیریه داشت، چهار سفر دیگر به مالزی، ترکیه و امارات (دو سفر) داشته است و این پنجمین سفر بین المللی این تیم خواهد بود.

تیم خبرنگاران، عکاسان و گزارشگران ورزشی که روز سه شنبه نهم آبان راهی ترکیه خواهد شد، روز چهارشنبه در دیداری نمادین به مصاف تیمی متشکل از بازیکنان منتخب پیشکسوت فوتبال این کشور خواهد رفت.

اسامی تیم اعزامی به ترکیه به شرح زیر است: رضا ترابیان، محمود کلهر، عادل فردوسی پور، پیمان اسدیان، رضا خسروی، علیرضا خلیفه، مصطفی لشگری، محمد سیانکی، محمدحسین میثاقی، مهدی توتونچی ، علیرضا اکبری خرم، اسماعیل کیاحیرتی، مهدی محمدی، مرتضی احمدی، محمود نجف زاده، هادی وداعی، روح الله وحدتی، عبدالواحد میرزازاده، عابدین طاهرکناره، آرمن ساروخانیان، نیما علیپور، رضا عظیمی، سیامک خاجی و فرخ کیا.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.