در روزهایی که برانکو اصرار داشت که پرسپولیسی ها حتما باید بشار رسن را جذب کنند این سوال برای خیلی‌ها پیش آمد که چرا پروفسور تا این اندازه دارد برای این بازیکن عراقی اعتبار خرج می‌کند.

به گزارشخبرگزاری خبرآنلاین؛بازیکنی که هواداران پرسپولیس چندان شناختی روی آن نداشتند.ضمناینکه خاطره تلخ بازیکنان عراقی که در این تیم به میدان رفته بودند دید آنها رانسبت به بازیکنان عراقی خراب کرده بود.با این حال این بار لجبازی های برانکو بهنفع تیم تمام شد و بشار رسن به عضویت تیم سرخپوشان درآمد.همان روز برانکو گفت کهبه شما قول می دهد که رسن آینده پرسپولیس خواهد شد.

داستان شروع شدو بشار رفته رفته و در ابتدا به عنوان بازیکن ذخیره برای تیمش به میدان آمد.شایدتعداد بازی هایی که او برای پرسپولیس کرده به ۱۰ نرسیده باشد اما در همین تعداد کمهم عملکردش آنقدر خوب بوده که پیش بینی های برانکو را تبدیل به واقعیت کند.

رسن در دربیپایتخت یکی از بهترین بازیکنان زمین بود و در شرایط که کتفش آسیب دیده بود اما بهخوبی با شرایط کنار آمد و باعث شد تا زمانی که جایش را به محسن مسلمان می دهدهواداران ایستاده برایش کف بزنند.

برانکو پیش بینیخوبی کرده بود و این بازیکن جوان عراقی اگر در پرسپولیس بماند می تواند به یکی ازکلیدی ترین بازیکنان این تیم تبدیل شود.بازیکنی که بدون شک برای سال های آیندهمشتریان خوبی خواهد داشت و اگر سرخپوشان می خواهند که او را در اختیار داشته باشندباید قراردادش را به بلند مدت و برای چند سال تمدید کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.