سرمربی تیم پرسپولیس در کنفرانس خبری شهرآورد ۸۵ حاضر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ برانکو ایوانکویچ سرمربی تیم پرسپولیسکه تیمش توانست دربی هشتاد و پنجم را با نتیجه ۱-۰ به سود خود به پایان رساند، درکنفرانس خبری پس از بازی حاضر شد.

برانکو در ابتدا گفت:« از بازی راضی هستیم و از برد خوشحالیم. بهبازیکنانم بابت میلی که به برد داشتند و کسب این پیروزی تبریک می‌گویم. یک تبریکهم به هواداران می‌گویم که برای حمایت از تیم ورزشگاه را برای بزرگترین بازیفوتبال ایران پر کرده بودند. ما خوشحالیم که مقابل بزرگ‌ترین رقیب‌مان یعنیاستقلال به پیروزی رسیدیم و هواداران‌مان را خوشحال کنیم.»

سرمربی سرخ ها ادامه داد:« در چنین فضایی که درورزشگاه آزادی حاکم بود، دربی نمی‌تواند زیبا نباشد. فضا بسیار خوب بود. بازیبسیار فعال، محکم و قوی بود و جالب اینکه موقعیت‌های خطرناک روی هر دو دروازه زیادبود. حالا علی‌رغم اینکه تعداد گل‌ها زیاد نبود، اما هواداران توانستند از ایندربی لذت ببرند. درست است این بازی برای ما بسیار مهم بود، اگرچه برنامه بازی‌هایما فشرده بود و در این مدت بازی‌های زیادی را انجام دادیم. به همین دلیل این بردبرای ما مهم بود و با این برد داریم به صدر جدول نزدیک می‌شویم.»

برانکو در خصوص اظهارنظر شفر مبنی بر شانس بیشترپرسپولیس در این بازی گفت:« من در ابتدای صحبت‌هایم گفتم که با استحقاق این پیروزیرا کسب کردیم. چون در بخش بیشتری از بازی از حریف بهتر بودیم. فرصت‌های کامل رازیاد به وجود آوردیم. حالا اگر بخواهیم به سرعت برگردیم و به بازی فکر کنیم، شایدابتدای بازی آنها شانسی داشتند و انصاری هم یک موقعیت خطرناک داشت که آفساید بود.بقیه صحنه‌ها ارسال بود و ارسال که آنها را مهار کردیم. درباره شانس‌های خودماننمی‌خواهم صحبت کنم که روی حرکات بشار رسن، وحید امیری و بقیه بچه‌ها موقعیتداشتیم. اگر در این بازی شانس داشتیم، باید بگویم که شانس شجاعان را دنبال می‌کند.یعنی اگر شجاع باشید، برای برد بروید و برای برد بجنگید، آن وقت شانس هم برای شماخواهد بود.»

ایوانکویچ در مورد صحنه خطای پنالتی گفت:« درباره داوری نمی‌خواهم صحبت کنم، اما قوانینبسیار روشن است مخصوصاً موقع پنالتی. حالا این تخصص من نیست، اما به اندازه‌ای کهمن می‌دانم، اگر بازیکن حریف از پشت خطا می‌کند، یعنی کارت قرمز، اما اگر از جلوخطا کند کارت قرمز نمی‌خواهد. حالا این مسائل مهم نیست، به نظرم تحریک‌های زیادیاز سوی بازیکنان استقلال صورت گرفت، هل دادن داور اما بیشتر از این نمی‌خواهم نظربدهم. از واکنش بازیکنانم خوشحالم که همه چیز را تحمل کرده و صبور و کاملاً سزاواربرد بودند.»

سرمربی پرسپولیس در خصوص تغییر تاکتیک تیمش دراین بازی گفت:« طبیعتاً جای سه چهار بازیکن ما در حال حاضر خالی است. خودتان متوجهشده‌اید و من هیچوقت گله و شکایتی ندارم اگر بازیکنی نباشد. استقلال خوزستان را دراهواز بدون پنج بازیکن ملی‌پوش بردیم. طبیعی است همیشه کمبود بازیکن داریم. با اینحال در سازمان بازی‌مان حداقل تغییر کوچکی داشتیم، چون بازیکنانی که باید داشتیم،جای‌شان خالی است و بازیکنانی هم که جایگزین شده‌اند هنوز هماهنگ نیستند. این نحوهبازی هم کمی محکم‌تر است، چون هم کامیابی‌نیا و هم ربیع‌خواه وظایف هافبک دفاعی رابه خوبی اجرا می‌کنند.»

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )