مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان گفت: خواهش می‌کنم یک امتیاز بازی با پرسپولیس را از ما کسر کنند، چون از آن روز اشتباهات داوری به ضرر ما رقم خورده است.

علی عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره اظهارات قاسم حسن‌زاده مالک خونه به خونه مبنی بر اینکه علیرضا مرزبان به لیدرهای خونه به خونه پول داده تا برای این تیم حاشیه درست کند، اظهار داشت: پاسخی به این حرف‌ها ندارم و آن را به افکار عمومی می‌سپارم. همه مرزبان را می‌شناسند و فکر نمی‌کنم چنین مربی‌ای باشد. قطعا مرزبان و وکیلش در این رابطه پاسخ خواهند داشت.

وی با انتقاد از داوری‌های هفته‌های گذشته گفت: خواهش می‌کنم یک امتیاز بازی با پرسپولیس را از ما کسر کنند تا دیگر اشتباهات داوری برای ما رخ ندهد. از آن روز که اشتباه داوری به سود ما بود، تمام قضاوت‌ها به ضررمان تمام شد. خواهش می‌کنم در انتخاب داوران دقت کنند. سرنوشت تیم‌ها بسته به تصمیم داوران است و تأثیر مستقیم دارد و ممکن است یک تیم را از عرش به فرش ببرد.

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان خاطرنشان کرد: همین جا خواهش می‌کنم که یک امتیاز بازی با پرسپولیس را از ما کسر کنند، چرا که از آن روز به بعد هر هفته اتفاقات داوری به ضرر ما رقم خورده است. ظاهرا داوران می‌ترسند صحنه‌های پنجاه - پنجاه را به سود سیاه‌جامگان بگیرند تا حرف و حدیثی پیش نیاید، در صورتی که هر هفته ضرر کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: عباسی: جام حذفی آنقدر مهم نیست که مرزبان به لیدرهای خونه به خونه پول بدهد

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.