علی علیزاده و شیث رضایی مهمانان بخش ویژه برنامه ۹۰ بودند.

بهگزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در آستانه بازی استقلال و پرسپولیس در دربی هشتاد و پنجم،برنامهنود در آیتمی ویژه به بررسی مقصر های دربی پرداخته است. در این گفت و گو، علیعلیزاده و شیث رضایی مهمانان برنامه نود بودند.

علیزادهمهاجم سابق تیم استقلال در خصوص آن خطای هند معروف در دقیقه ۹۴ و اعلام پنالتی بهسود پرسپولس گفت:« من می خواستم با دستم مانع هد زدن سپهر حیدری شوم اما ناگهانعلی کریمی ضربه سر را زد و توپ به دست من خورد. در رختکن آقای قلعه نویی به من چیزخاصی نگفت بلکه بر سر سیاوش اکبرپور داد و بیداد کرد که چرا یک موقعیت تک به تک رااز دست داده.»

علیزادهدر خصوص گلی که در دربی زده گفت:« درست است که آن توپ به پای مدافع پرسپولیس خوردو وارد دروازه شد اما مهم این است که داور گل را به نام من نوشت پس بنابراین آن گلرا من زدم.»

شیثرضایی مدافع جنجالی سال های نه چندان دور پرسپولیس،دیگر بازیکنی بود که به عنوانیکی از مقصران سنتی دربی شناخته می شود.

شیث درخصوص اولین بازی خود در دربی گفت:« علی انصاریان در دقیقه ۴۵ مصدوم شد و آقایپروین من را به زمین فرستاد که در همان بازی هم در دقیقه ۷۰ گل زدم.»

رضاییدر مورد دربی ای که بخاطرش مقصر شناخته می شود گفت:« آقای دایی بخاطر گلی که فرهادمجیدی در دقیقه ۹۰ به ما زد من را از پرسپولیس اخراج کرد اما واقعیت این است که درآن صحنه رضا نورمحمدی می توانست توپ را تکل کند و علیرضا حقیقی می توانست گل زاویهبسته نخورد. من واقعا مقصر آن گل نبودم اما همه چیز سر من خراب شد.»

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.