سرمربی تیم فوتبال ناپولی از تساوی خانگی مردانش برابر اینتر ابراز تأسف و تأکید کرد که هدف اصلی او در این فصل فتح سری A است نه پیشروی در لیگ قهرمانان.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نوار پیروزی‌های متوالی ناپولی در این فصل از سری A با تساوی بدون گل خانگی این تیم برابر اینتر پاره شد.

به لطف واکنش‌های خیره کننده سمیر هندانوویچ، سنگربان اینتر، ناپولی در کسب چهاردهمین برد متوالی‌اش در سری A ناکام ماند اما آبی‌پوشان شهر ناپل هنوز هم با حاشیه امنیت ۲ امتیازی صدرنشین جدول هستند. این اولین بازی ناپولی از زمان باخت ۲ بر صفرش مقابل آتالانتا در تاریخ ۲۵ فوریه سال جاری بود که در آن موفق به گلزنی نشد.

مائوریسو ساری، سرمربی ناپولی در پایان بازی به شبکه مدیاست ایتالیا گفت: هندانوویچ یک دروازه‌بان خارق‌العاده است و در حال حاضر یکی از بهترین‌های اروپا، پس کاملاً طبیعی است که او امشب نمایشی خارق‌العاده را ارائه کند. تیم ما با ثبات بازی می‌کرد و در نیمه اول از نظر پرسینگ و تصاحب توپ از حریف در نیمه زمین آنها، عملکرد خوبی داشت. برخی تغییرات را در بازی‌مان اعمال کردیم تا فشاری که بر اینتر می‌آوردیم را حفظ کنیم. برابر حریفی قوی مانند اینتر، ما ۷۵ درصد برتری منطقه‌ای داشتیم، پس من فکر می‌کنم که عملکردمان خوب بوده است. چند سانتر داشتیم که برای استفاده از آنها در محوطه جریمه حریف گزینه‌های کافی نداشتیم. همچنین برخی از بازیکنان‌مان هم به جای پاس دادن به هم‌تیمی‌شان که در موقعیت بهتری قرار داشتند، ترجیح می‌دادند خودشان برای گلزنی اقدام کنند. در کل ما به اندازه همیشه تند و تیز نبودیم.

ساری افزود: با توجه به بازی، شوت‌هایی که به سمت چارچوب شلیک کردیم و برتری منطقه‌ای‌مان، طرز تفکر من نسبت به نتیجه بازی این است که ما دو امتیاز از دست داده‌ایم، هرچند اگر با همین سطح از عملکرد، به بازی‌های‌مان ادامه دهیم، تیم‌های زیادی نخواهند توانست از ما امتیاز بگیرند.

لوچانو اسپالتی، سرمربی اینتر پس از بازی گفته بود که اگر ساری به فعالیت خود در حوزه کاری قبلی‌اش (کارمند بانک) ادامه می‌داد، الان وزیر اقتصاد شده بود. ساری در پاسخ به این سؤال که اگر اسپالتی سرمربی فوتبال نشده بود، اکنون به چه حرفه‌ای اشتغال داشت، پاسخی کنایه‌‌آمیز داد که حکایت از نارضایتی‌اش از شیوه بازی اینتر داشت. ساری گفت: با چیزی که من امشب از او دیدم، فکر می‌کنم که باید وزیر دفاع می‌شد.

سرمربی ناپولی در اپیان تأکید کرد که برای او نتیجه گرفته در سری A مهمتر از صعود به مراحل پایانی لیگ قهرمانان اروپا است. او تأکید کرد: راستش را بخواهید، من تیمم را در سری A با انگیزه‌تر از زمانی که در اروپا بازی می‌کند، می‌بینم. ما امشب ۹۵ دقیقه با انگیزه‌‌ای بالا بازی کردیم در حالی که هفته قبل در خانه منچسترسیتی ۵۵ دقیقه اینگونه بازی کردیم. فکر می‌کنم این چیز ناخودآگاه است. اگر به بازیکنان ما اینگونه القا شده باشد که در سری A با جنگنده‌تر از اروپا باشند، تغییر این وضعیت سخت خواهد بود. علاوه بر این ما در اروپا شانس زیادی برای صعود به مراحل پایانی نداریم هرچند این از انگیزه‌مان برای ارائه عملکردی خوب در این رقابت‌ها نمی‌کاهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.