در روزی که حمید درخشان روی نیمکت نفت تهران نشسته بود سرمربی سابق این تیم مورد تشویق هواداران پرسپولیس قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و نفت تهران در مر حله یک شانزدهم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۶:۴۵ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شده است که حدود ۱۵ هزار نفر برای تماشای بازی حضور دارند.

* ابتدای مسابقه برانکو ایوانکوویچ و حمید درخشان سرمربیان هر دو تیم خوش و بش گرمی با یکدیگر داشتند. همچنین محمد انصاری، سید جلال حسینی و حسین ماینی نیز ست نیمکت نفت تهران رفتند.

* کمال کامیابی نیا هافبک پرسپولیس در نیمه نخست بارها به داور بازی به خاطر تصمیماتش اعتراض داشت که سید جلال حسینی کاپیتان سرخپوشان از وی خواست کمتر بحث کند.

* کروز به همراه دیه گو لوپز از سوی کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران مامور تماشای بازی امشب پرسپولیس و نفت تهران بودند. همچنین علی اکبر طاهری و محمد علی ترکاشوند همراه با جهانیان مالک باشگاه نفت تهران در جایگاه ویژه حضور داشتند.

* علی کریمی بازیکن ملی پوش سپاهان اصفهان و مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی جم نیز در ورزشگاه حضور داشتند.

* علی کریمی بازیکن اسبق پرسپولیس که سرمربی پیشین نفت تهران نیز بود به شدت از سوی هواداران پرسپولیس تشویق شد.

* ناهماهنگی در فروش بلیت بازی امشب سبب شده بود تا برخی تماشاگران مجبور به خرید بلیت های ۲۰ و ۲۵ هزار تومانی شوند اما وقتی وارد ورزشگاه شدند متوجه فروش بلیت های ۵ هزار تومانی از سوی باشگاه پرسپولیس شدند که باعث اعتراض آنها شد.

* امیر حسین فشنگچی هافبک نفت تهران که سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را در کارنامه خود دارد بارها در طول بازی به خوش و بش با شاگردان برانکو ایوانکوویچ پرداخت.

* پاس های پر اشتباه بازیکنان پرسپولیس در نیمه دوم باعث اعتراض هواداران این تیم شده بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.