رشت- سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت با اشاره به وضعیت نامطلوب زمین چمن ورزشگاه سردار جنگل رشت از هواداران این تیم خواست در بازی فردا ورزشگاه را پُر کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی نظرمحمدی در کنفرانس خبری پیش از بازی تیم های فوتبال سپیدرود رشت در مقابل پدیده مشهد اظهار کرد: بازی سختی را در پیش داریم، تیم پدیده مشهد بسیار با کیفیت است.

وی با بیان اینکه تیم فوتبال سپیدرود رشت خود را با شرایط لیگ برتر وفق داده است، افزود: نخستین بار در بازی با سایپا بعد از عقب افتادن به بازی برگشتیم و نتیجه گرفتیم.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت با اشاره به اینکه تمام بازیکنان را در بازی مقابل پدیده در اختیار داریم، خاطرنشان کرد: از همه هواداران می خواهم همانند بازی در تهران یاری رسانند و ظرفیت ورزشگاه را باحضور پرشورشان پر کنند.

نظرمحمدی ضمن تشکر از مسئولین جهت بازسازی ورزشگاه ها، تصریح کرد: چمن مصنوعی ورزشگاه سردارجنگل ایده آل و مطلوب نیست اما امیدواریم که برایمان خوش یمن باشد.

و یبا بیان اینکه وقفه های لیگ در بازیکنان جوانان تیم سپیدرود تأثیرگذار است، یادآورشد: بازیکنان تیم فوتبال سپیدرود لیاقت و شایستگی خود را به فوتبال ایران اثبات می کنند.

نظرمحمدی در ادامه به بازگشت «عشوری زاد» به جمع کادر فنی سپیدرود نیز اشاره و اظهار کرد: امیدواریم مشکلات مالی سپیدرود برطرف شود و شاهد حضور آقای «چراغ پور» نیز باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.