کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مشهد- سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: اضافه شدن فرد جدید به این تیم با توجه به نیاز انجام می شود.

به گزارش خبرنگار مهر،علیرضا مرزبان ظهر دوشنبه در نشست خبری اظهارکرد: شناسنامه فوتبال مشهد و تیم مردم این شهر سیاه جامگان است.

وی افزود: اگر من به مشهد نمی آمدم مربی دیگری می آمد و این ارزش میثاقیان را کم نمی کند و کسی نمی تواند آن را زیر سوال ببرد.

سرمربی تیم سیاه جامگان بیان کرد:۲ سال خوب را در مشهد گذراندم و پیش از اینکه از مشهد بروم، قرار بود باز هم در پدیده بمانم اما پس از اینکه دیدم امکان ادامه همکاری میسر نیست به پیکان رفتم.

مرزبان در ادامه گفت: وقتی به عنایتی گفتم قرار است به تیم شهرت کمک کنیم هیچ حرف منفی نزد و قرار بر این شد تا راه را آغاز کنیم.

وی در خصوص اضافه کردن افراد جدید به سیاه جامگان گفت: اضافه شدن فرد بستگی به این دارد که تیم نیاز دارد یا نه و بچه های کادرفنی را باز گذاشته ام و گفته‌ام هرکس بخواهد می‌تواند بماند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.