ژوزه مورینیو قبل از گواردیولا گزینه هدایت بارسلونا بود، اما می‎گوید شاید زمانی که خیلی پیر شده باشد توضیح دهد که چرا هدایت بارسلونا را قبول نکرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، وقتی پپ گواردیولا در سال ۲۰۰۸ هدایت تیم فوتبال بارسلونا را به عهده گرفت، توانست موفق‌ترین دوران باشگاه را رقم بزند. اما پیش از آن قرار بود بارسلونا مورینیو را به خدمت گیرد.

مورینیو در زمان «سر بابی رابسون» در بارسلونا کار می‌‎کرد و حالا اعلام کرده شاید روزی توضیح دهد که چرا هدایت بارسلونا را قبول نکرده است.

مورینیو اخیرا مصاحبه‌ای در یک برنامه تلویزیونی فرانسوی که توسط تله‌فوت پخش شده، داشته است. وی در این باره این چنین توضیح داده است: این‌ها مسائلی هستند که به دوران کاری من مربوط می‎شود و ترجیح می‌دهم آن‌ها را نزد خودم نگه دارم. شاید زمانی که پیر شده باشم در این باره صحبت کنم، زمانی که خیلی پیر شده باشم.

آقای خاص همچنین در ادامه اعلام کرد که هدایت منچستریونایتد آخرین تجربه مربی‌گری او نخواهد بود: تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که من هنوز مربی‌ای هستم که دغدغه‌های زیادی دارم، با انگیزه هستم و می‌خواهم کارهای جدید انجام دهم. مطمئنا دوران مربی‌گری من اینجا در منچستریونایتد تمام نمی‎شود. یک روز دیگر پسر من که در لندن زندگی می‌کند به پاریس می‎رود تا بازی پاری‎سن ژرمن را تماشا کند، نه منچستریونایتد را. چرا پاریس؟ چون چیز خاصی دارد. جادو، کیفیت، جوانی و ... این عالی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.