بازیکنان تیم ملی و فدراسیون فوتبال با دادن هدیه و گل به کی‌روش برای کاندیدا شدن جهت دریافت جایزه بهترین مربی سال از سوی فدراسیون تاریخ و آمار به او تبریک گفتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کارلوس کی‌روش که در روزهای گذشته نامش به عنوان یکی از نامزدهای انتخاب به عنوان بهترین مربی سال دنیا اعلام شده است، با انتشار پستی در صفحه شخصی اش از جشنی نوشت که بازیکتان تیم ملی و اعضای فدراشیون فوتبال به همین مناسبت برایش گرفته بودند.

کارلوس کی‌روش که با کمک مشاور رسانه ای پرتغالی اش سعی می کند تنها مجرای ارتباطی اخبار موثق از دل اردوی تیم ملی با مردم را صفحه فیسبوک خود قرار دهد و تقریبا در چندماهه اخیر این تنها مجرای مداوم ارتباطی اش با مردم بوده است ، درحالی از این جشن خودمانی نوشته است که بعد از اعلام نامزدی کی روش برای بردن این جایزه ، خیلی از سایت های ایرانی با بررسی سایت آمار فیفا که خودش هم خیلی منبع موثق و صاحب اعتبار رسمی از سوی فیفا نیست ، اعلام کردند ، چنین خبری روی سایت وجود ندارد و بعد سردبیران سایت های منتشر کننده خبر اصلی لینک هایی از رکورد پرتغال و سایت فوتبال کامرون منتشر کردند .

این لینک ها نشان می داد که نام کاروس کی روش در فهرست نامزدهای بهترین مربی سال وجود دارد ، درحالی که هنوز خود فدراسیون مورد نظر این خبر را اعلام نکرده بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.