کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

کنفرانس مطبوعاتی سردار آزمون " در ایران همه، ستاره کشور هستند"

کنفرانس مطبوعاتی سردار آزمون

" در ایران همه، ستاره هستند"

شما ستاره اصلی تیم ملی هستید. چه انتظاری از این مسابقه دارید؟

نخست عرض سلام به همه حضار دارم. در تیم ما همه ستاره کشورهستند. هدف ما در زمین این است که همه دستورات سرمربی را انجام دهیم و برای یک بازی خوب و نتیجه مناسب برای کشورمان تلاش کنیم.

شما تیم روسیه را می شناسید. تفاوت اصلی بازیکنان دو تیم چه هست؟

تفاوت اصلی میزان توجهی است که بازیکنان بیرون و داخل کشور به آنها می شود. بازیکنان ایرانی در خارج از ایران در مقایسه با بازیکنان اروپایی زیاد مورد توجه نیستند اما در کنار این موضوع من تفاوت دیگری نمی بینم. ما بازیکنان بسیار خوب با پتانسیل بالا در ایران هم داریم.

شما عملکرد خود را با برخی انتقادها در روسیه چگونه ارزیابی می کنید؟

من به انتقادات احترام می گذارم اما پاسخ مستقیمی به آنها نمی توانم بدهم. برخی اوقات بازیکنان فراز و نشیب دارند و آنها ماهها بدون بدست آوردن امتیازسر می کنند. اما من حمایت زیادی از هواداران دریافت می کنم و مطمئنا قوی تر می شوم. مساله مهمی در این خصوص وجود ندارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.