سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: غیبت مهدی طارمی مقابل الهلال به ما ضربه زد.

به گزارش خبرنگار مهر، برانکو ایوانکوویچ در خصوص آخرین شرایط تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: واقعیت این است که الهلال ما را برد. اما این نتیجه ای است که در زمین نمی توانست منطقی باشد. آنها یکی از بهترین بازی های خود را انجام دادند و ما یکی از ضعیف ترین بازی های مان را. عملا باید بپذیریم منطقی این است که غیبت چهار ملی پوش ما یکی از مشکلات ما در این بازی بود. شما حساب کنید اگر ادواردو، سلمان و دو بازیکن کلیدی دیگرشان در این بازی نبودند چه تاثیری روی بازی آنها داشت؟ غیبت این چهار بازیکن ما برای ما جبران ناپذیر بود. ضمن این که در این بازی اشتباهات ساده ای انجام دادیم که برای ما گران تمام شد.

وی افزود: گل اول تیم الهلال که آفساید بود و مسئله بعدی اینکه در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اگر بخواهید نتیجه بگیرید باید موقعیت های نیم بند را هم تبدیل به گل کنید. ما در همان اوایل بازی دو موقعیت خوب داشتیم که مهاجمان ما باید آنها را گل می کردند و نکردند. بعد از دو هیچ و سه هیچ هم موقعیت هایی داشتیم که آنها هم می توانستند گل شوند.

سرمربی سرخ پوشان گفت: بعد از آنکه یک بازیکن تیم الهلال اخراج شد ما اشتباه بازی کردیم و به جای آنکه با آرامش و صبر بازی کنیم و حریف را در فضای خالی بدوانیم عجولانه عمل کردیم و کاملا بر خلاف آنچیزی که باید عمل کنیم پیش رفتیم. طبیعی است که بازی نکردن طارمی هم برای ما یک فقدان بزرگ بود. به طور کلی بعد از اعلام جریمه طارمی فضا در تیم ما منفی شد و روی جو تیم ما تاثیر گذاشت. بازیکنان ما حساس هستند و تحت تاثیر این اتفاق بودند. به خصوص که این اتفاق روز قبل از بازی افتاد و سه ساعت قبل از شروع بازی ما مطمئن شدیم که نوراللهی را داریم و همه اینها رو آمادگی ما تاثیر داشت.

ایوانکوویچ تصریح کرد: طارمی دو سال است بهترین بازیکن و آقای گل ایران است و در این بازی نبود. انصاری هم که بازیکن فیکس و ملی پوش ما بود و سیدجلال هم که کامل آماده نبود و حتی کمال. می بینید که اکثرا بازیکنان با تجربه ما غایب بودند. در این بازی مصلح هم شرایط خاص خودش را به دلیل سوختگی داشت و ما عملا گزینه دیگری برای جایگزینی وی نداشتیم. من دوست ندارم این شکست را توجیه کنم اما این ها واقعیت بودند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به انتقاد پیشکسوتان و کارشناسان به حضور محسن ربیع‌خواه در پست هافبک دفاعی در ترکیب پرسپولیس گفت: از انها می خواهند بپرسم چه کسی را باید جایگزین او می‌کردیم؟ من سه ساعت قبل از بازی فهمیدم احمد نوراللهی می‌تواند بازی کند. بازیکنی که یک سال فوتبال بازی نکرده است. مگر بازی پلی‌استیشن است؟!

ادامه دارد...

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.