کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

بازیکنان تیم استقلال پس از پیروزی مقابل سپیدرود به سمت هواداران خود به در ورزشگاه رفتند و شادی خود را با آنان تقسیم کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، دیدار تیم‌های سپیدرود رشت و استقلال در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۶:۱۵ در ورزشگاه عضدی رشت برگزار شد که در پایان این دیدار تیم استقلال موفق شد با نتیجه ۲ بر یک از سد حریف خود بگذرد.

* از دقیقه ۵۸ نورافکن‌های ورزشگاه روشن شد.

* داریوش شجاعیان بعد از گلزنی جایگاه ویژه را نشان داد و شادی‌اش را با دکتر نوروزی تقسیم کرد.

* تماشاگران حاضر در ورزشگاه با شعاری خاص به حمایت برخی تماشاگران از استقلال واکنش نشان دادند.

* یکی از اعضای کادر فنی استقلال که نقش مترجم و رابط بین مک درموت و نیمکت استقلال را ایفا می‌کرد، در زمان خروج از جایگاه به زمین خورد.

*اعتراض استقلالی‌ها به محل گذاشتن توپ روی نقطه پنالتی ورزشگاه را ملتهب کرد و یک کارت زرد برای حیدری به همراه داشت.

* در دقایق پایانی برخوردی بین سنگربان سپیدرود و دروازه‌بان استقلال صورت گرفت که باعث تحریک تماشاگران شد. تماشاگران هم با بدترین الفاظ به او توهین می‌کردند.

* در پایان بازی بازیکنان استقلال به سمت هواداران رفتند و شادی خود را با آنها تقسیم کردند. در این میان پاداوانی و حسین حسینی بیشتر از سایر بازیکنان مورد تشویق هواداران قرار گرفتند.

* هواداران سپیدرود در پایان بازی با ماموران نیروی انتظامی درگیر شدند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.