سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان ابراز امیدواری کرد که ملی‌پوشان ایران به حق خود یعنی قهرمانی مسابقات داخل سالن آسیا برسند.

محمد ناظم‌الشریعه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران پویا، درخصوص سطح مسابقات فوتسال داخل سالن آسیا اظهار داشت: سطح مسابقات بسیار بالا بود و ما انتظار چنین چیزی را داشتیم. هر دوره این رقابت‌ها از دوره گذشته باکیفیت‌تر است و تیم‌ها با ترکیب اصلی خود به این رقابت‌ها می‌آیند.

وی در مورد پیروزی ۱۰ بر ۴ ایران مقابل تایلند در یک‌چهارم نهایی، با اشاره به سخت بودن این مسابقه تصریح کرد: تایلند بازی‌های تدارکاتی زیادی برگزار کرده و در چند تورنمنت تدارکاتی شرکت کرده است. اعضای این تیم هم توقع چنین نتیجه‌ای را نداشتند. فکر می‌کنم بچه‌ها این‌قدر خوب بودند که هیچ حرف و حدیثی را باقی نگذاشتند و برتری ایران کاملاً محسوس بود.

سرمربی تیم ملى فوتسال کشورمان در مورد پیروزی ۸ بر ۲ مقابل افغانستان در نیمه‌نهایی و صعود به فینال رقابت‌ها خاطرنشان کرد: بازیکنان افغانستان در ایران بازی می‌کنند و فوتسال را بلد بودند. بازیکنان ایران در نیمه اول، هرچه را از آنها خواستیم در زمین پیاده کردند و کار ما در نیمه دوم راحت شد. بازی فینال اما متفاوت با سایر دیدارها است و امیدوارم شرایطی ایجاد شود که بازیکنان به دسترنج و مزد زحمات خود یعنی قهرمانی مسابقات برسند.

ناظم‌الشریعه درباره بازی فینال مسابقات که از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (سه‌شنبه ‌ــ به‌وقت تهران) بین تیم‌های ایران و ازبکستان برگزار می‌شود، گفت: در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۶ ازبکستان را در یک دیدار نزدیک شکست دادیم و به قهرمانی مسابقات دست یافتیم. مهم‌ترین ویژگی این تیم، سختکوشی است و همچنین روی ضربات ایستگاهی هم عملکرد خوبی دارند. تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه را مقابل ازبک‌ها کسب کنیم و با دست پر به ایران بازگردیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.