کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: سه سال سخت را سپری کردم و از قلعه نویی تشکر می کنم که از نابودی نجاتم داد.

به گزارش خبرنگار مهر، ایمان موسوی پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر استقلال تهران در ورزشگاه آزادی گفت: بازی خوبی از خود ارائه کردیم و می توانستیم به سه امتیاز دست پیدا کنیم اما متاسفانه با توجه به اینکه در نیمه دوم کاملا بر بازی مسلط بودیم تنها یک بار توپمان به گل تبدیل شد و دیگر موقعیت هایمان با بدشانسی از دست رفت.

وی در پاسخ به این سئوال که مدتهاست از لیگ برتر دور بودید علت آن چه بود، ادامه داد: من از فوتبال دور نبودیم اما در سراشیبی سقوط بودم ولی باید از قلعه نویی تشکر کنم که مرا از نابودی نجات داد و من را به ذوب آهن آورد و امیدوارم بتوانیم برای مرد بزرگی مثل قلعه نویی مفید باشم.

موسوی در خصوص اعتراض هواداران استقلال به منصوریان هم گفت: هواداران استقلال باید صبور باشند. این وضعیت به زودی تمام خواهد شد و این شرایط بد ازاستقلال درو خواهد شد. البته از زمانی که ما در استقلال بودیم هیچ حریفی توانایی مقابله با ما را نداشت.

مهاجم ذوب آهن اصفهان تاکید کرد: هواداران استقلال باید به منصوریان زمان بدهند او مربی خوبی است و مطمئن هستم می تواند آبی پوشان را از این وضعیت نجات دهد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: زندگی فوتبالی ام را مدیون قلعه نویی هستم و هیچ وقت محبت های او را فراموش نخواهد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.