سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن پیش از دیدار با استقلال گفت: چیزی که مسلم است ما بازی سختی در ورزشگاه آزادی برابر استقلال خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از بازی ذوب آهن با استقلال که بعدازظهر امروز سه شنبه در سالن کنفرانس سازمان لیگ برگزار شد گفت: هفته دفاع مقدس را در ابتدا تبریک می گویم. حیف جوانانی که رفتند برای دفاع از این کشور جانشان را دادند اما مملکت به این روز افتاده است.

قلعه نویی در مورد اتفاقاتی که در استقلال رخ داده است و تاثیر آن بر روی بازی گفت: یکسری بازیها هست که ربطی به آمار و ارقام ندارد. سال گذشته دربی شرایط متفاوتی داشت اما استقلال بازی را برد.

وی ادامه داد: درست است که ما در بازی قبل شش گل زدیم اما این بازی هم رفت به تاریخ پیو.ست. ما نسبت به صدرنشین ۷ امتیاز عقب هستیم و باید این عقب افتادگی را جبران کنیم. من در مورد استقلال نباید صحبت کنم. فقط در مورد تیم خودمان صحبت می کنیم. امیدوارم شرایطی باشد که دو تیم فوتبال خوبی را به نمایش بگذارند و مردم از دیدن این فوتبال لذت ببرند.

قلعه نویی در مورد اینکه برای بازی مقابل استقلال انگیزه متفاوتی دارید گفت: من برای همه بازیها انگیزه بالایی دارم. من در تمام بازیها کنار خط هستم و برای موفقیت تیمم تلاش می کنم. من به بازیکنانم گفته ام که فکر یک بازی خوب و حرفه ی باشند.

ادامه دارد...

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.