کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

دیدار تیم‌های فوتبال سپید رود رشت و ملوان بندرانزلی از سری رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران امروز با برتری به سود ملوان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم‌های فوتبال سپیدرود رشت و ملوان بندر انزلی از سری رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران از ساعت ۱۸ در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف یکدیگر رفتند که پژمان نوری بازیکن تیم ملوان بندرانزلی در دقیقه ۳۲ دروازه سپید رود را باز کردند.

این دیدار در نیمه دوم تا دقیقه ۸۸ در حالی به سود ملوان پیگیری می‌شد که حسین ابراهیمی در دقیقه ۸۸ از روی نقطه پنالتی دروازه ملوان را باز کرد تا این دیدار در وقت قانونی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان برسد.

این دیدار در وقت اضافی در حالی پیگیری می‌شد که بابک مرادی در دقیقه ۹۸ از روی نقطه پنالتی دروازه سپید رود رشت را باز کرد و بازی دوباره به سود ملوان رقم خورد. در ادامه این دیدار محمدرضا نقدی پور در دقیقه ۱۱۴ دروازه سپید رود رشت را باز کرد و این دیدار به سود ملوان با نتیجه سه بر یک به پایان رسید.

سیدمهدی سید علی

علیرضا ایلدروم، رحیم شاهین، سعاد وفاپیشه

پژمان نوری از ملوان(۳۲دقیقه)و حسین ابراهیمی از سپید رود(۸۸)، بابک مرادیاز ملوان(۹۸) و محمدرضا نقدی پور از ملوان(۱۱۴ دقیقه)

امین جهان کهن از ملوان بندرانزلی دقیقه ۲۱، پژمان نوری از ملوان بندرانزلی در دقیقه ۳۸، سیدهادی موسوی از سپیدرود رشت در دقیقه ۴۲، حسین کعبی دقیقه ۱۰۲ از سپیدرود رشت و شهریار مقانلو در دقیق ۱۱۸ از ملوان بندرانزلی

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.