استقلال به سختی توانست حریف لیگ یکی خود را ببرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ عصر جمعه استقلالتهران در اولین بازی خود در جام حذفی باشگاه های کشور مهمان تیم گل گهر سیرجان بودو در پایان توانست در دیداری سخت و نفسگیر ۲-۱ از سد حریف خود بگذرد.

در این مسابقه که روی چمن مصنوعی و با حضور حدود ۳هزار هوادار برگزار می شد، استقلالی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در نیمه اولصاحب چند فرصت گلزنی شدند که بی دقتی فرشید اسماعیلی و علی قربانی باعث شد تا اینفرصت ها از دست برود.

در نیمه دوم بازی جذاب تر دنبال شد. در دقیقه ۵۶جوانان استقلال توانستند این تیم را پیش بیندازند. ابتدا مهدی قائدی با شلیکی زیبادروازه حریف را هدف گرفت که با واکنش ناقص دروازه بان گل گهر مواجه شد تا در ادامهامید نورافکن بتواند دروازه خالی این تیم را باز کند.

در ادامه تیم گل گهر بازی را هجومی تر دنبال کرد وبازیکنان این تیم در دقیقه ۷۶ روی اشتباه سید مهدی رحمتی صاحب ضربه پنالتی شدند کهمحمد غلامی توانست آن را به گل تبدیل کند تا بازی مساوی شود اما سریال اشتباهاتدروازه بانان پایانی نداشت.

این بار نوبت به آرمان شهداد نژاد دروازه بان تیمگل گهر رسید تا نتواند سانتر ساده خسرو حیدری را جمع کند تا توپ از میان پاهایشوارد دروازه این تیم شود تا تیم منصوریان بتواند به مرحله بعد جام حذفی برسد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )