کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ورزش و تجهیزات ورزشی در مصلی بزرگ بزرگ امام خمینی(ره) در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛در این نمایشگاه که حضور شرکت های ایرانی بسیار چشمگیر است، ادارت ورزش وجوانان استان های مختلف و فدراسیون های ورزشی نیز حضور و مشارکت دارند.

در این نمایشگاه؛ انواع پوشاک و کفش ورزشی، لوازم و تجهیزات ورزش های گروهیمانند فوتبال، والیبال ، بسکتبال، هندبال و غیره، تجهیزات ورزش کشتی، تجهیزات استخر، تجهیزات بدنسازی و تناسب اندام،انواع لوازم و تجهیزات ورزش های رزمی، آبی و هوایی، دوچرخه سواری، ورزش­های فکری، انواع تجهیزات و وسایلشنا، ورزش ها و مسابقات آبی و قایقرانی، لوازم و تجهیزات پزشکی، ورزشی، مکمل های غذایی، دارویی و پروتئینی،نهادها و شرکت های ارائه دهندگان خدماتورزشی و ادوات و تجهیز مراکز و سالن های ورزشی ( کف پوش­ها ، تابلوها و...) ارائهو در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

توجه ویژه به حوزه ورزش کشور، ارتقاء ورزش های همگانی و قهرمانی، توسعه اماکن ورزشی،ارائه آخرین دستاوردها و تکنولوژی های حوزه ورزش و تجهیزات ورزشی، توجه و توسعهورزش های پایه، توسعه ورزش مدارس، آشنایی با پیشرفت های صورت گرفته در حوزهتجهیزات ورزشی و ایجاد فضای رقابتی و ارتقاء کیفی تولیدات و تجهیزات ورزشی، ازدیگر مهمترین اهداف برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشیاست.

در این نمایشگاه که در فضایی بالغ بر۲۰ هزار متر مربع برپا شده، نمایندگانی ازکشورهای؛ ایتالیا، آلمان، استرالیا، ترکیه، اسپانیا، هلند، چین، سوئیس، فرانسه، هندو روسیه حضور و مشارکت دارند.

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی تا۱۶ شهریور ماه هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۹ عصردر شبستان اصلی مصلی بزرگ امام خمینی (ره)، آماده بازدید علاقمندان است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.