بازیکن اسبق رئال مادرید و تیم ملی فرانسه معتقد است «پل پوگبا» همه فاکتورهای درخشش در تیم ملی فرانسه و قهرمان کردن این تیم در جهان را دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، «کلاود ماکله‌له» بازیکن اسبق تیم ملی فرانسه معتقد است پل پوگبا، ملی‌پوش تیم فوتبال منچستریونایتد، همه لازمه‌ها برای به موفقیت رساندن تیم ملی فوتبال فرانسه در جام جهانی بعد را دارد.

او مصاحبه‌ای اختصاصی با سایت گل در این باره داشته و درباره ستاره یونایتد چنین توضیح داده است: به نظرم پوگبا مسئولیت‌هایش در تیم ملی را شناخته است. وقتی او را دیدم گفتم که باید مسئولیت رساندن فرانسه به عنوان و جام را به عهده گیرد چون بازیکن بزرگی است. او همه چیز دارد. قدبلند است، تکنیک خوبی دارد، به خوبی گل می‌زند، پاس‌ گل‌های خوبی می‌دهد. این بازیکن همه توانایی‌های لازم را دارد فقط نباید بترسد و باید تلاشش را بکند.

او در ادامه گفت: خوشحالم که تیم ملی فرانسه بازیکنان خوب زیادی دارد. فکر می‌کنم در آینده تیم ملی بهتر هم بشود چون آن‌ها حالا بازیکنان بزرگ زیادی دارند. این بازیکنان جوان باید بدانند که وقتی لباس تیم ملی را می‌پوشند، باید برای آن جانشان را هم بدهند. در نسل من همه این طور بودند. باید این را درک کنند.

بازیکن اسبق رئال مادرید در پایان گفت: وقتی این لباس را به تن داری، همه کشور پشت تو هستند. این موضوعات باید به خوبی درک شود. وقتی بازیکنان این را درک کنند، دوباره قهرمان جام جهانی خواهند شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.