درحالی‌که مدیران سابق استقلال برای هزینه مازاد به نهادهای نظارتی معرفی شده بودند ، این احتمال درباره مدیریت فعلی تیم هم گمانه‌زنی می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛«قراردادهاي٢ فصل اخير بعضي از بازيكنان استقلال توسط وزارت ورزش و نهادهاي نظارتي بررسي مي‌شود»؛اين اصل خبر است كه به بيرون درز پيدا كرده و احتمالاً به زودي به آن رسيدگي خواهدشد. آبي‌ها در دو فصل اخير بازيكنان گران‌قيمت و پر سروصدايي را به خدمت گرفته‌اند.

بازيكناني كه هر چند اسم و رسم‌دار بودند اما هرگز نتوانستند توقعي كه از آنها مي‌رفترا برآورده كنند. فصل قبل و با چنگ و دندان آنها نايب‌قهرمان شدند و امسال هم كهاوضاع بدتر از سال قبل است و این تیم يكي از قعر‌نشين‌ها در جدول رده‌بندي است. نكته‌ايكه اما در اين زمينه وجود دارد اين است كه بر خلاف سال‌هاي قبل امسال سايت رسميسازمان ليگ رقم قرارداد بازيكن‌ها را اعلام نكرده است تا حساسيت‌ها روي خريدهايي كهاستقلالي‌ها كرده‌اند بيشتر شود.

يكي از مواردي كه حسين قريب به آن ايراددارد و قيد حضور در استقلال را زده قراردادهاي نجومي بعضي از بازيكنان اين تيم دردو فصل اخير است و البته قراردادهاي امسال بيش از پيش مورد اعتراض رئيس كنوني هيأت‌مديرهاست. ظاهراً قرارداد ٥ بازيكن تيم استقلال به شدت سنگين است و اين موضوع باعث شدهتا قريب تصمیم بگیرد در اين مورد با سلطاني‌فر جلسه‌اي را برگزار كند.

از سوي ديگرچون رقم قرارداد بازيكناني مثل كاوه رضايي و بختيار رحماني بعداً توسط خود اينبازيكنان افشا شد و حتي رضايي به AFC هم شكايت كرد باعث شد تا وزارت ورزش از نهادهاينظارتي درخواست كند عملكرد نقل و انتقالات استقلال را زير نظر بگيرند. بدون شك مسئولنقل و انتقالات استقلال در دو فصل اخير در اين مورد بايد به وزارت ورزش توضيح بدهدكه چرا چنين قراردادهاي عجيبي را منعقد كرده است.

اين خبر هنوز به صورت رسمي منتشرنشده است اما مي‌گويند استقلال براي فصل جاري رقمي نزديك به ۳۰ ميليارد تومان هزينهكرده و در مقابل نتيجه‌اي كه گرفته چندان نتوانسته مسئولان را راضي نگه دارد. توقعاين بوده كه در قبال اين همه سرمايه‌گذاري، حداقل استقلال نتايج قابل توجهي بگيرد كهاين‌طور نبوده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.