مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: بدون شک در ادامه نتایج بهتری می‌گیریم و جایگاه پیکان بهتر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمود شیعی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل فلاد خوزستان گفت: تیم ما فشار زیادی را تحمل می‌کرد و جایگاه ما چندان خوب نبود. بازیکنن تلاش زیادی کردند و توانستند در این بازی نتیجه بگیرند. در تعطیلات می‌توانیم وضعیتمان را بهتر کنیم. رویه ما حرکت رو به جلو را نشان می‌دهد و در ادامه می‌توانیم جایگاه‌مان را بهبود ببخشیم.

وی در مورد اعتراض فولادی‌ها به داور و مردود شدن گل تساوی‌شان عنوان کرد: داور کجا و در کدام صحنه نقش داشت؟ در مورد آن گل هم کارشناسان باید نظر بدهند.

مدیرعامل باشگاه پیکان در رابطه با اینکه گفته می‌شود نام او و محمود اسلامیان از هیأت رئیسه به خاطر مشکل مالیاتی بیرون آورده شده و در سطح شرکت‌ها به ثبت نرسیده است، تصریح کرد: در این مورد توضیح دادم. قصد داشتم کارهای هیأت رئیسه برای ثبت در شرکت‌ها را انجام دهم که بنده یک مشکل مالیاتی داشتم. سال ۸۳ به صورت غیر موظف عضو یک شرکت بودم که آنها هم مالیات خود را پرداخت کرده بودند، اما کارهای نهایی انجام نشده بود. بعد از حل این مسئله اعلام کردیم مشکل مالیاتی نداریم، اما اعلام کردند پروسه ثبت به شرکت‌ها طولانی است و نامه زده شده است. مهدی تاج اعلام کرد درخواست کردیم این اسم‌ها دوباره بازگردند و مشکلی از این بابت وجود نداشته باشد.

شیعی در رابطه با شرایط مبهم کمیته داوران و دپارتمان فدراسیون فوتبال عنوان کرد: کمیته داوران مشکلی ندارد و کار چیدمان داورها را انجام می‌دهد، فریدون اصفهانیان کمیته و دپارتمان را در دست گرفته و کار هدایت این کمیته را انجام می‌دهد.

وی در مورد اینکه شایعه شده کی‌روش در استخر درگیر شده و به دو ایرانی فحاشی کرده‌ است تصریح کرد: از این مسئله خبر ندارم. این موضوع را در رسانه‌ها خواندم. قرار شد مسائل کی‌روش را مهدی تاج دنبال کند.

مدیرعامل باشگاه پیکان در رابطه با اینکه وضعیت مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی در تیم ملی چه می‌شود و آیا در این رابطه جلسه داشته‌اند، عنوان کرد: از این موضوع خبر ندارم. تاج این مسائل را بررسی می‌کند و از او در این مورد سوال کنید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.