رشت- سرمربی تیم سپیدرود رشت این تیم را در طی دو سال گذشته پرچم دار فوتبال استان گیلان برشمرد و گفت: در بازی مقابل پیکان حفظ سه امتیاز اولویت اصلی تیم بود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی نظرمحمدی کنفرانس خبری پس از پایان دوتیم سپیدرود و پیکان در جمع خبرنگاران حاضر و ضمن تشکر و خسته نباشید، از آنها برای پوشش ویژه خبری بازی در هوای گرم و مرطوب رشت قدردانی کرد.

وی با اشاره به شرایط سنگین روحی و روانی روی بازیکنان تیمش از سه بازی گذشته، افزود: توانستیم بعد از سه بازی جلوی گل خوردنمان را بگیریم و از همه مهم تر توانستیم در میان هواداران پیروز شویم.

سرمربی تیم فوبتال سپیدرود رشت خاطرنشان کرد: از تلاش بازیکنانم راضی هستم اما این کیفیت نهایی مد نظر ما نیست.

وی همچنین در مورد جو رسانه ایی اطراف تیم و خداحافظی حق شناس نیز گفت: بنده به تمام نقدهای فنی با تمام وجود گوش می دهم و چنانچه صادقانه و درست باشند، می پذیرم، اما امروزه نقدها منصفانه نیست و افرادی که من باعث منفعت طلبی آنان شده ام، این جو را راه انداخته اند.

نظرمحمدی با بیان اینکه سپیدرود در طول دو سال گذشته پرچم دار فوتبال گیلان بوده است، تصریح کرد:این تیم با صعودهای خود سقوط های داماش از لیگ یک به دو و ملوان از لیگ برتر به لیگ یک را پوشش داد.

وی درباره خداحافظی سهیل حق شناس تاکید کرد : امروز شرایط برگزاری به گونه بود که دو تعویض اجباری داشتیم و برای حفظ سه امتیاز که در اولویت بود، نتوانستیم از حق اشناس استفاده کنیم اما بچه های تیم با برد شان بهترین هدیه را به او دادند.

سرمربی تیم سپیدرود رشت در پاسخ به سوالی در رابطه با آمادگی پیام صادقیان اظهار کرد: صادقیان می تواند با رسیدن به آمادگی کامل حلقه گمشده تهاجمی تیم ما باشد.

نظرمحمدی در میان صحبت هایش برد امروزشان را به فرزند دو ساله شهید مدافع حرم محسن حججی تقدیم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.