قرچک- سرمربی تیم فوتسال مقاومت قرچک در خصوص بازی با گیتی پسند اصفهان، گفت: فقط ۳ امتیاز را می خواهیم.

رضا زرخانلی، پیش از مسابقه سرنوشت ساز تیم فوتسال مقاومت قرچک و گیتی پسند اصفهان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این مسابقه بسیار حساس در آستانه آغاز شدن است و همه، از جمله خود من منتظر این مسابقه هستیم.

مربی مقاومت قرچک اضافه کرد: البته مسابقات زیادی را پشت سر گذاشتیم، ولی این مسابقه برای مردم قرچک شرایط متفاوتی دارد، هیچ نتیجه ای قابل پیش بینی نیست و و تیمی را نمی توان پیشاپیش برنده دانست، ام مردم قرچک نسبت به این دیدار حساس هستند و چند روز است هیجان زده منتظر لحظه شماری می کنند.

وی افزود: باز هم ۳ هزار تماشاگر در ورزشگاه حاضر می شوند، خوشحالم مسابقات قبلی تیمم عالی و جوانمردانه بوده و هواداران به شکلی پرشور از تیم های خود حمایت کرده اند، از همین جا از هواداران خود دعوت می کنم که در استادیوم حاضر باشند.

سرمربی سربازهای قرچک گفت: گیتی پسند تکنیک و تاکتیک خوبی دارد و برای ما سخت است برابر این تیم قرار بگیریم، این دیدار در واقع تقابل جوانی و تجربه است و متحیر هستم کدام بازیکن گیتی پسند را مهار کنیم.

وی درباره این که آیا مشکلی در مقاومت قرچک برای رویارویی با گیتی پسند اصفهان وجود دارد یا خیر، اذعان داشت: نعمت وند و اکبر قاسمی سرپرست تیم ما، این هفته کنار ما نیستند و این بزرگترین مشکل مقاومت است، اما ما در این بازی فقط ۳ امتیاز را می خواهیم و به چیزی جز آن فکر نمی کنیم و قصد ما ارائه یک بازی تماشایی و تماشاگر پسند است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.