مدیرعامل باشگاه سایپا پس از پیروزی برابر استقلال گفت: هنوز در ابتدای راه لیگ هستیم و زود است بخواهیم در مورد قهرمانی صحبت کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا درویش پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر استقلال تهران در ورزشگاه تختی گفت: تیم ما بازی خوبی از خود ارائه داد و توانست به یک برد دلچسب دست پیدا کند. از دایی و دیگر اعضای کادر فنی هم تشکر می کنم که توانستند ارائه گر یک بازی خوب باشند تا ما به سه امتیاز حساس دیگر دست پیدا کنیم و یک گام دیگر برای رسیدن به صدر جدول برداریم.

درویش در پاسخ به این سوال که در گذشته سایپا هوادار زیادی نداشت، گفت: ما تمهیداتی اندیشیده ایم که علاقه مندان به سایپا به ورزشگاه بیایند و تیم خود را تشویق کنند.

مدیرعامل سایپا در پاسخ به این سوال که امیدوار به قهرمانی تیم تان هستید یا خیر گفت: هنوز زود است که بخواهیم در این خصوص صحبت کنیم تازه چهار هفته از لیگ گذشته و زمان زیادی تا پایان این مسابقات سنگین باقی مانده اما تلاش خود را خواهیم کرد تا بتوانیم در پایان به قهرمانی دست پیدا کنیم.

وی در پایان و در پاسخ به این پرسش که هواداران استقلال علیه مهاجم شما شعارهای بسیار زشتی سر دادند، گفت: این را باید از آنها بپرسید که در یک محیط ورزشی چرا چنین رفتاری از خود نشان می دهند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.