بازیکنان تیم فوتبال استقلال در شرایطی برای برگزاری دیدار هفته چهارم خود برابر سایپا وارد ورزشگاه شدند که لباس های جدید و یکدستی را بر تن داشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار دو تیم سایپا و استقلال تهران از هفته چهارم لیگ هفدهم در ورزشگاه تختی از ساعت ۲۰.۴۵ دقیقه آغاز شد. حاشیه های این دیدار را در زیر می خوانید:

* بازیکنان استقلال با لباس متحدالشکل دقایقی وارد زمین چمن شدند و مورد تشویق هواداران استقلال قرار گرفتند. لباس های فرم استقلالی ها هر چند کار خوب و قابل تقدیری است اما برخی بازیکنان آداب پوشیدن لباس فرم را نیاموخته اند و این کار خوب را خراب کردند.

* علیرضا منصوریان که همیشه نگران وضعیت چمن ورزشگاه تختی است با دقت تمام زمین ورزشگاه تختی را ارزیابی کرد و نکاتی را به بازیکنانش گوشزد کرد.

* بازیکنان دو تیم هنگام دیدن یکدیگر در زمین ورزشگاه تختی همدیگر را در آغوش گرفته و دقایقی با هم خوش و بش کردند.

* مهدی قائدی که بیشتر از همه بازیکنان استقلال مورد تشویق قرار گرفته بود با چند تن از بازیکنان سایپا خوش و بش کرد. بازیکنان دو تیم با یکدیگر عکس یادگاری گرفتند.

* سرمربی استقلال مقابل رختکن با برادران دایی روبوسی کرد و برای آنها در دیدارهای آینده این تیم آرزوی موفقیت کرد.

* حودو صد تن از هواداران سایپا در ورزشگاه حضور داشته داشته و دایی و بازیکنان تیم را مورد تشویق قرار دادند.

* به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن قبل از شروع دیدار از چند تن از این یادگاران دوره دفاع مقدس تجلیل شد. علیرضا منصوریان و علی دایی هم در این مراسم حضور داشتند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.