هافبک مصدوم تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: در صحنه ای که مصدوم شدم بازیکن سیاه جامگان مقصر نبود و همه چیز را تقدیر می دانم.

به گزارش خبرگزاری مهر، قاسم حدادی‌فر بعد از برخورد با حسین بادامکی در بازی مقابل سیاه‌جامگان مشهد، با پارگی رباط صلیبی مواجه شده و حداقل ۶ ماه باید از فوتبال دور باشد. او که دو روز پیش عمل جراحی خود را انجام داد درباره شرایط خود گفت: روز جمعه عمل کردم و خدا را شکر شرایط عمل من هم خیلی خوب بود. البته باید یک مدت استراحت کنم و امیدوارم هرچه زودتر بازگردم و بتوانم دوباره به فوتبال برگردم.

وی درباره عذر خواهی کاپیتان سیاه جامگان به خاطر مصدومیتش اظهار داشت: حرف‌هایی شنیده‌ام در ارتباط با حسین بادامکی که او به عمد مرا زد. من با حسین بادامکی از قبل آشنا هستم. او هم از نظر فوتبالی و هم از نظر اخلاقی یکی از نمونه‌های کشور ما به شمار می‌رود. برخورد بین من و حسین ناخواسته بود و او هیچ عمدی درباره این موضوع نداشت.

به هر حال یک خطا شده و او خودش به من زنگ زد و از اتفاق صورت گرفته ابراز ناراحتی کرد و به من گفت که به عمد مرا نزده است. اصلا او در این موضوع مقصر نبود. این اتفاقی بود که افتاد و من آن را تقدیر می دانم.

حدادی فر درباره اینکه آیا با توجه به مصدومیت های متوالی اش امیدی به بازگشت دوباره دارد یا خیر گفت: امیدوار هستم بتوانم خیلی زود برگردم و پاسخگوی محبت آنها شوم. در کل روزهای سختی را پشت‌سر می‌گذارم اما ناامید نیستم. دوست دارم خودم را امتحان کنم و به شرایط خوبم برسم. رکورد روزبه چشمی را در بدشانسی هم زدم. به هر حال آنها همواره به من پیام‌های امیدبخش می‌دهند.

وی درباره مقایسه خود با محرم نویدکیا اظهار داشت: اگر از نظر بدشانسی این مقایسه صورت گیرد، به نظرم این شباهت درست است اما از نگاه دیگر، محرم نویدکیا واقعاً یک اسطوره است و من هرگز خودم را با او مقایسه نمی‌کنم. محرم یکی از الگوهای ورزشی من بوده و من او را دوست داشته و عاشق بازی او بوده‌ام. من هرگز خودم را از نظر فوتبالی با او مقایسه نمی‌کنم اما از نظر بدشانسی‌های فوتبال، هر دوی ما در یک سطح هستیم. شرایط من واقعاً عالی بود که این اتفاق افتاد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.