در حالی که چیزی تا اتمام مهلت کنفدراسیون فوتبال آسیا به باشگاه‌های بدهکار و حذف از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نمانده است، فدراسیون فوتبال در تلاش برای جلوگیری از این اتفاق است.

به گزارش خبرنگار مهر، اواخر تیرماه امسال بود که کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه‎ای به کشورهای آسیایی هشدار داد باشگاه‌هایی که تا ۳۱ آگوست ۲۰۱۷ (۹ شهریورماه) پرداختی‎های هنگفت داشته‌ و یا بدهی های خود را پرداخت نکرده باشند، از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته خواهند شد.

باتوجه به اینکه هر چهار نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا بدهی های زیادی دارند و تاکنون نتوانسته اند نسبت به رفع کامل این بدهی ها و مشکلات اقدام خاصی انجام بدهند، نگرانی هایی درباره کنار گذاشتن آنها از آسیا مطرح شده است.

فدراسیون فوتبال که به شدت پیگیر این موضوع بوده و نگران حذف هر چهار نماینده ایران از آسیا است، قصد دارد مذاکراتی با کنفدراسیون فوتبال آسیا داشته باشد و بتواند زمان بیشتری را برای نمایندگان ایران بگیرد. در صورتی که AFC با درخواست ایران برای گرفتن زمان بیشتر و پرداخت بدهی ها موافقت نکند، کار تیم های ایرانی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا دشوار خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.