مربی تیم صنعت نفت گفت: با چشم و گوش باز برای تیم صنعت نفت بازیکن خارجی گرفتیم و به سمت بازیکنانی رفتیم که امتحان پس داده بودند.

پیمان صاحب جمعی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به پیروزی این تیم مقابل پدیده اظهار داشت: باید به رضا مهاجری بابت تیم خوبی که ساخته است تبریک بگوییم. بازی کردن با پدیده واقعا برای ما مشکل بود و به سختی این پیروزی را به دست آوردیم. هرچند که این پیروزی حق مسلم ما بود و به مراتب بهتر از این تیم کار کردیم. گرمای هوا روی کیفیت کار هر دو تیم تاثیر گذاشته بود.

وی افزود: پیروزی تیم صنعت نفت در هر دو بازی خانگی‌اش و به جای گذاشتن آمار صد درصدی در بازی‌های خانگی آن هم برابر دو تیم خوب استقلال و پدیده نشان می‌دهد که در این فصل به درستی روی بازی های خانگی و حمایت هواداران مان حساب کرده ایم. هواداران صنعت نفت خارق العاده هستند و از عوامل اصلی موفقیت های این تیم به حساب می‌آیند.

مربی تیم صنعت نفت در خصوص عملکرد خوب بازیکنان خارجی این تیم گفت: برای جذب بازیکن خارجی به سراغ هندوانه‌های در بسته نرفتیم و با چشم و گوش باز بازیکنانی را گرفتیم که امتحان پس داده و همه آنها با خود ما کار کرده بودند. سه بازیکن برزیلی داریم و یک بازیکن عراقی که عملکرد آنها نشان داده پول بیهوده صرف نکرده‌ایم.

صاحب جمعی در خصوص دیدار هفته چهارم این تیم بیان داشت: پارس جم هم از تیم های خوب این دوره از مسابقات است که انصافا بیشتر از حد انتظار نتیجه گرفته است. قطعا کار ساده‌ای در جم نخواهیم داشت. هر دو تیم فوتبال خوبی ارائه می دهند و این بازی می تواند یکی از بازی های با کیفیت بالا در هفته چهارم باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.