پیشکسوت استقلال گفت: می‌شود با دقت بیشتری مامورانی برای ورزشگاه انتخاب کنند که لااقل پیشکسوتان را بشناسند و با آنها برخورد مناسب داشته باشند.

غلامرضا برهان زاده در گفتگو با خبرنگار مهر در رابطه با پیروزی استقلال مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: آبی پوشان نیمه اول را خیلی خوب بازی کردند اما در نیمه دوم استرس ناشی از نبردن این تیم را اذیت کرد و تراکتورسازی سوار بازی شد.

وی افزود: از نظر فنی، فوتبالی که استقلال هفته گذشته مقابل استقلال خوزستان ارائه داد به مراتب بهتر از فوتبالی بود که مقابل تراکتورسازی انجام داد. من هفته گذشته با خودم گفتم این تیم در حد قهرمانی آسیا بازی می‌کند. اما متاسفانه حاصل این بازی خوب پیروزی نبود و بالعکس در مقابل تراکتورسازی بازی خوب هفته قبل را ارائه نداد اما خب به جای آن پیروز شد و سه امتیاز را گرفت.

پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص تجلیل باشگاه از پیشکسوتان باشگاه بیان داشت: از مسئولین باشگاه و کمیته پیشکسوتان و به خصوص علی جباری تشکر می‌کنم که این بدعت خوب را گذاشته‌اند و از پیشکسوتان تجلیل به عمل می‌آورند. من خودم حدود ۲۰ سال بود که بازی‌های استقلال را در ورزشگاه از نزدیک ندیده بودم و به لطف کمیته پیشکسوتان به ورزشگاه آمدم. آخرین باری که در ورزشگاه آزادی بازی استقلال را دیدم خودم بازیکن این تیم بودم و برای تیم بازی کردم.

برهان زاده در خصوص حاشیه‌هایی که در این زمینه پیش آمد و منجر به قهر کردن دینمحمدی شد تصریح کرد: متاسفانه مامورانی که در ورزشگاه بودند برخورد مناسبی با پیشکسوتان نداشتند و دینمحمدی هم ناراحت شد و رفت. من هم ناراحت شدم اما ماندم تا مراسم باشگاه برگزار شود. انگار ماموران پیشکسوتان را نمی‌شناسند و در برای برخورد با آنها توجیه نیستند.

مهاجم سابق تیم آبی پوشان بیان داشت: می‌شود انتخاب‌های بهتری برای ورزشگاه آزادی داشت و مامورانی را برای این کار برگزید که لااقل پیشکسوتان فوتبال را بشناسند و اینطور با آنها برخورد نکنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.