مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فدراسیون فوتبال گفت: نمی‌دانم مدیرعامل پرسپولیس مبالغی را که در مورد بلیت‌های تماشاگران اعلام می‌کند، از کجا آورده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سعید فتاحی درباره بلیت‌فروشی بازی‌های لیگ گفت: سامانه بلیت‌فروشی آماده شده است تا به صورت الکترونیکی بلیت مسابقات به فروش برسد. نمی‌توانیم بلیت‌فروشی الکترونیکی را جمع کنیم چون به نوعی بازگشت به عقب است، مردم به این روش عادت کرده‌اند و باید فرهنگش بین تماشاگران جا بیفتد.

وی درباره اظهارنظر مدیرعامل پرسپولیس در مورد حق این باشگاه از فروش بلیت گفت: نمی دانم طاهری این مبلغ را از کجا آورده است، در سامانه فروش الکترونیکی تعداد و مبلغ تماشاگران مشخص است که به زودی اعلام خواهیم کرد.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فدراسیون فوتبال درباره استعمال دخانیات در ورزشگاه گفت: اینها به فرهنگ جامعه برمی‌گردد، شاید خیلی از افراد مخالف سیگار کشیدن باشند اما اطرافیانشان سیگار می‌کشند. امیدواریم این فرهنگ در جامعه ما هم ایجاد شود.

فتاحی درباره رأی محرومیت صادقی و حاتمی گفت: کمیته اخلاق پنج‌شنبه در این خصوص تشکیل جلسه داد و این رأی را به سازمان لیگ ابلاغ کرد اما با توجه به اینکه ساعت اداری تمام شده بود، در اولین روز کاری یعنی شنبه، رأی این بازیکنان به باشگاهایشان ابلاغ می‌شود تا اجرایی شود.

وی درباره برخورد نامناسب مأموران امنیتی با خبرنگاران و پیشکسوتان که امروز باعث دلخوری سیروس دین‌محمدی و ترک ورزشگاه از سوی او شده بود، گفت: اشتباه در این خصوص از دوستان روابط عمومی باشگاه استقلال بوده است که وی را دعوت کرده بودند، در حالی که باید ناظر بازی را در جریان قرار دهند تا هماهنگی‌های لازم را انجام دهند. آنها هم به وظایفشان عمل می‌کنند و حتی از من هم آی‌دی کارت می‌خواهند و من را هم بازرسی می‌کنند، اما در مورد دین‌محمدی اشتباه از سوی باشگاه استقلال بوده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.