مهاجم گسترش فولاد گفت: می‌خواستیم هرطور شده سپیدرود را ببریم چون اگر شکست‌هایمان ادامه‌دار می‌شد قطعاً وارد بحران می‌شدیم.

رضا خالقی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط گسترش فولاد گفت: دو هفته ابتدایی لیگ را بد نتیجه گرفته بودیم،‌ اصلاً شرایط خوبی نداشتیم. بنابراین می‌خواستیم هرطور شده سپیدرود را ببریم تا از این شرایط خارج شویم چون اگر این شکست‌ها ادامه‌دار می‌شد قطعاً وارد بحران می‌شدیم.

وی ادامه داد: بنابراین علت عدم موفقیت در دو هفته ابتدایی ناهماهنگی تیم بود و ان‌شاءالله زودتر هماهنگ می‌شویم. اگر بازهم برای دیدار با سپیدرود به‌راحتی از اتفاقات گذشته رد می‌شدیم این دیدار را هم می‌باختیم، اما هم‌قسم شده بودیم حریف شمالی را ببریم که خوشبختانه این اتفاق افتاد.

مهاجم گسترش فولاد در مورد اینکه گفته می‌شود دو تیم سپیدرود و گسترش از شانس‌های سقوط به لیگ‌های پایین‌تر هستند گفت: متأسفانه کارشناسان فقط به نتیجه نگاه می‌کنند و به موارد دیگر توجه نمی‌کنند. معمولاً تغییرات نیاز به زمان دارد و در فوتبال ایران چند سال است که این اتفاق می‌افتد و هرساله به غیر از پرسپولیس شاهد تغییرات زیادی در ترکیب تیم‌ها هستیم که این موضوع اشتباه بزرگی است و باشگاه‌ها تاوانش را می‌دهند.

وی افزود: امسال هم ۱۵ تیم بالای ۵۰ درصد تغییرات داشتند و این در حالی است که اگر پرسپولیس امروز نتیجه می‌گیرد به همین دلیل است که طی سه سال گذشته با همین ترکیب از مدیرعامل تا کادر فنی و بازیکنان به میدان رفته و شاید فقط در سال به‌منظور برطرف کردن نقاط ضعف خود یکی دو بازیکن را تغییر می‌دهند. بنابراین اگر هم موفقیت کسب می‌کنند و قهرمان می‌شوند، یک امر طبیعی است.

خالقی‌فر گفت: پارسال هم تا هفته هشتم، نهم نتایج خوبی نمی‌گرفتیم که دلیل آن هم تغییرات زیاد در ترکیب فصل گذشته گسترش فولاد بود اما امیدوارم امسال زودتر هماهنگ شویم و بتوانیم روند بردهایمان را ادامه دهیم.

مهاجم گسترش فولاد گفت: در مورد سپیدرود نیز باید بگویم دوست ندارم این تیم سقوط کند چون بازیکنان خوب و بزرگی دارد که هر کدام از آنها در هر تیمی تأثیرگذار هستند، اما سپیدرود هم ۶۰ تا ۷۰ درصد تغییرات داشت و هماهنگ شدن این تیم هم زمان می‌برد، بنابراین معتقدم که تعطیلات لیگ می‌تواند به سپیدرود و حتی گسترش فولاد و سایر تیم‌هایی که تغییرات زیادی داشته‌اند به‌منظور هماهنگی بیشتر کمک کند.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود لوکا بوناچیچ مربی بداخلاقی است، گفت: این‌طور نیست من نمی‌دانم چرا هر فردی از خبرنگار تا دوست و آشنا تماس می‌گیرد، این حرف را می‌زند، اما ما خدایی چیزی از او ندیده‌ایم، البته طبیعی است که یک مربی در زمان تمرین یا بازی دادوبیداد کند، اما در این بین برای برخی مربیان این موضوع نمود بیشتری پیدا می‌کند، ولی این‌طور نیست که لوکا بداخلاق باشد.

خالقی‌فر در مورد پیش‌بینی‌اش از روند گسترش در فصل جاری اظهار داشت: بچه‌های باانگیزه‌ای داریم و اگر زودتر به هماهنگی برسیم، گسترش فولاد بهتری را در آینده خواهید دید و مطمئناً حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

وی درمورد اینکه چرا بعد از مدت‌ها دوباره در خط حمله قرار گرفته است، افزود: من بازی در نوک حمله را دوست دارم، اما مدت‌ها در پست وینگر به میدان رفتم با این حال چون امسال مهاجم نوک نداریم، با تشخیص لوکا در خط حمله بازی می‌کنم.

مهاجم گسترش فولاد درباره اینکه آیا به آقای گلی هم فکر می‌کند و اینکه با این وضعیت اگر آقای گل شود، به نوعی توفیق اجباری برای او صورت گرفته است، گفت: دقیقاً همین طور است اما زیاد به فکر آقای گلی نیستم و موفقیت تیم برای من مهم‌تر است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.