تیم فوتبال گسترش فولاد را باید نخستین تیم تبریزی دانست که در فصل جدید فوتبال موفق به کسب امتیاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، گل دیرهنگامی که شب گذشته رضا خالقی فر وارد دروازه سپیدرود رشت کرد، نه تنها باعث شد سپیدرود در پایان هفته سوم بدون کسب امتیاز باقی مانده و به قعر جدول رده بندی سقوط کند، بلکه باعث شد تا اولین امتیاز و اولین پیروزی در فصل جاری نصیب تیم های تبریزی حاضر در لیگ‌های برتر و لیگ دسته اول گردد.

شکست‌های تراکتورسازی مقابل استقلال خوزستان و پرسپولیس در هفته‌های اول و دوم و همچنین شکست‌های گسترش فولاد مقابل پارس جنوبی جم و ذوب آهن در همین هفته‌ها منجر به این شده بود که دست تیم های تبریزی در دو هفته آغازین لیگ برتر خالی از امتیاز بماند.

این را اضافه کنید به ناکامی دو تیم شهرداری تبریز و ماشین سازی در اولین هفته از رقابت‌های لیگ دسته اول و شکست این دو تیم مقابل مس کرمان و نفت مسجد سلیمان. به این ترتیب تیم‌های تبریزی چه در لیگ برتر و چه در لیگ دسته اول را باید ناکام ترین تیم ها در فصل جدید فوتبال ایران دانست.

اما طلسم این ناکامی‌ها در آخرین لحظات دیدار شب گذشته دو تیم گسترش فولاد و سپیدرود رشت شکسته شد و رضا خالقی فر با گل دیرهنگامش توانست طلسم امتیاز نگرفتن تیم های تبریزی را بشکند.

دیدار دو تیم گسترش فولاد و سپیدرود از ساعت ۱۸:۱۵ شب گذشته در تبریز و به میزبانی گسترش انجام شد و با تک گل دقیقه ۹۳ خالقی فر این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود تیم میزبان به پایان رسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.