سرمربی نفت تهران می‌گوید احترام خاصی برای پرسپولیس قائل است و می‌داند که بازی راحتی نخواهند داشت.

به گزارشخبرگزاری خبرآنلاین؛حمید درخشان سرمربی نفت تهران در نشست خبری پیش از دیدار تیمشمقابل پرسپولیس گفت:«می دانیم که بازی سختی مقابل آماده ترین تیم لیگ برترداریم.آنها برای ما کاملا قابل احترام هستند و ما روز سختی را خواهیم داشت.»

او در پاسخ بهسوال خبرنگاری که پرسید شما مقابل پرسپولیس دفاعی بازی خواهد کرد این واکنش رانشان داد:«این نظر شماست اما دفاعی بازی کردن هم یک سیستم است.یادتان نیست اینتربا همین سیستم بارسلونا را شکست داد و قهرمان اروپا شد؟ما ابزار کافی برای اینبازی نداریم و باید حواس مان به حریف هم باشد.برای هجومی بازی کردن باید به شرایطخودمان هم نگاه کنیم.»

خبرنگار دیگریاز او در خصوص اینکه آیا مشکلات مالی نفت حل شده است یا خیر سوال کرد که او گفت:«هنوزپولی پرداخت نشده است، اما امیدوارم بعد از این بازی پرداختی داشته باشیم. البته قولداده بودند که زودتر پرداختی‌ها صورت بگیرد و امیدوارم این قول عملی شود تا بازیکنانبا آرامش ذهنی تمرین کنند. این مسائل هم به باشگاه ارتباط دارد که باید از مسئولانباشگاه پرسیده شود و فکر نمی‌کنم بازیکنان و مربیان بتوانند در این باره کاری کنند.»

اما رسیدن پیشنهاد از مالزی و اندونزی بهحمید درخشان.سوالی که سرمربی نفت درباره اش گفت:«فردا دعوت‌نامه‌هایی که به من رسیده رادر اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهم. هنوز در این باره تصمیمی نگرفته‌ام و برخی اوقات آدمرا در شرایطی قرار می‌گیرند که تصمیم‌گیری سخت می‌شود. با نفت قرارداد دو ساله دارمو از آنها یک هفته فرصت خواسته‌ام. برای جداییباید توافقاتی صورت گیرد.»

سرمربی تیم فوتبالنفت تهران درباره اینکه AFC از باشگاه‌هاخواسته است که به تعهدات خود عمل کنند و اکنون شنیده می‌شود که شاید به خاطر همین تهدیدات،ذوب‌آهن جایگزین نفت شود، گفت:« نمی‌دانم AFC چه درخواست‌هایی دارد، اما اگر مشکل فقطبدهی باشد، پرسپولیس هم بدهکار است و این تیم هم نمی‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا شرکتکند. این تیم به اداره مالیات بدهکار است. به بازیکنان و مربیان هم بدهکار است و ... . اگر دوستان گفته‌اند مشکل حل نشده و در حالحل شدن است، در نفت هم مشکل حل نشده اما در حال حل شدن است.»

اما حرف های پایانی درخشان.آنجا که اوگفت:«یک شبهکه نمی‌توان تصمیم به حذف تیمی و جایگزینی تیم دیگری گرفت. این تصمیم در چارچوب AFC هم نیست و تبعات فاحشی برای فوتبال ما دارد.ممکن است فوتبال ما با جریمه سنگین و کاهش سهمیه مواجه شود، چون نمی‌شود به راحتی تیمیرا منحل و تیمی دیگر را جایگزین کرد. باید سعی کنند مشکلات نفت را برطرف کنند. در اینخصوص باید تلاش‌هایی صورت بگیرد. ضمن اینکه تیم نفت برای حضور در آسیا باید تقویت شودتا بتواند از اعتبار فوتبال ایران دفاع کند، چون اینجا بحث نفت در میان نیست. برایتقویت تیم هم در نیم‌فصل فرصت داریم جابه‌جایی داشته باشیم. هنوز قرارداد بازیکنانرا ثبت نکردیم و با جذب دو بازیکن می‌توانیم تیم خود را تقویت کنیم.»

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.