سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت:از کمیته محترم داوران می‌خواهم یک داور با تجربه برای دیدار ما و نفت ابادان بگذارد تا شائبه‌ای ایجاد نشود.

رضا مهاجری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص برتری پرگل تیمش مقابل سپاهان و اتفاقات درون این مسابقه صحبت‌های زیر را انجام داد.

فارس: چطور شد که ۴ گل به سپاهان زدید؟

خوشبختانه روز خوب پدیده رقم خورد و خودتان می‌دانید که سپاهان تیمی بسیار خوب و حرفه‌ای است و نفرات بزرگی را برای این فصل جمع کرده و سابقه سپاهان نشان می‌دهد که آنها همیشه مدعی قهرمانی هستند. این موضوع انگیزه ما را مضاعف کرد و خوشبختانه بازیکنانم درک کردند که کوچکترین اشتباهی موجب تنبیه ما می‌شود. حالا هم بازی تمام شده و به تاریخ پیوسته و برای مسابقه بعد آماده می‌شویم.

فارس: ظاهراً تیمتان از شرایط بدنسازی خارج شده است...

همین طور است. ما مسابقات را با حداقل مصدوم آغاز کردیم و فقط بابک حاتمی دچار مصدومیت شد که آن هم در یک برخورد ساده بود. اگر دقت کنید همه تیم‌ها مسابقات را با چند مصدوم آغاز کردند ولی ما شرایطمان خیلی خوب است، حاتمی هم تا فردا قرار است از پایش عکس بگیرند ولی فعلاً این بازیکن را در اختیار نداریم.

فارس: ظاهراً در جریان بازی با سپاهان بحثی بین خانزاده و تقوی اتفاق افتاده و گفته می‌شود قرار است مدافع تیمتان را اخراج کنید.

اصلاً چنین بحث‌هایی نیست. من که نمی‌توانم بازیکن را اخراج کنم و اگر هم بی‌انضباطی باشد بازیکن در اختیار باشگاه قرار می‌گیرد و کمیته انضباطی در مورد او تصمیم خواهد گرفت. خانزاده با باشگاه پدیده قرارداد بسته و هرجا که مربی صلاح بداند بازی می‌کند. ما نه قول فیکس بودن به کسی داده‌ایم و نه از این مباحث در تیممان داریم. بازیکن باید زحمت بکشد و حقوقش را بگیرد و اگر قرار باشد بازیکنی تخطی کند و ما نادیده بگیریم سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. امروز تمرین تیممان تعطیل است و این بحثی که شما می‌گویید در جریان بازی رخ داده را ندیدم اما قطعاً با هر دو نفر صحبت می‌کنم تا ببینم جریان چه بوده است اما اینها حواشی است که بعد از برد باید منتظر آمدنش باشیم و من زیاد از این موضوعات تعجب نمی‌کنم.

فارس: هفته آینده با نفت آبادان بازی دارید و در هفته گذشته فراز کمالوند به داوری بازی با سایپا خیلی اعتراض داشت. فکر نمی‌کنید این موضوع روی قضاوت هفته آینده تاثیر بگذارد؟

بدون شک من سرمربی باید از حق تیمم دفاع کنم اما نمی‌توانم زود قضاوت کنم. قطعاً از کمیته داوران می‌خواهم که یک داور با تجربه برای مسابقه هفته آینده بگذارد تا شائبه ایجاد نشود تا آنجا که من می‌دانم کارشناسان داوری بازی سایپا و نفت اعلام کردند مشکلی در این مسابقه وجود نداشته و این موضوع در تلویزیون هم آنالیز شده. اگر داور اشتباه کند یا باید با او برخورد شود و اگر تیمی هم روی داوری فشار وارد می‌کند باید با او هم برخورد لازم صورت بگیرد ولی انتظار من این است که یک داور با تجربه برای مسابقه ما و نفت آبادان انتخاب شود.

فارس: بازی با نفت را چطور می‌بینید؟

ما کار سختی داریم چون نفت آبادان تیم پر مهره‌ای است و درست است که هفته گذشته باخت ولی مقابل استقلال نشان داد تیم خوبی است ضمن آنکه ما با هوای آبادان هم باید بجنگیم و در واقع با ۲-۳ جبهه باید رقابت کنیم.

فارس: به عنوان سوال پایانی حتماً باید از خط حمله تیمتان راضی باشید.

زود است که بخواهیم در این مورد نظر بدهیم اما بازیکنان نشان دادند که آرام آرام به غالب تاکتیکی ما می‌خورند. تیم ما نسبت به سال قبل ۵ تغییر داشته و زمان می‌برد تا بچه‌ها به هم عادت کنند ولی وقتی سپاهان را با ۴ گل می‌بریم این امیدواری به وجود می‌آید که بازیکنان به درک متقابل نسبت به هم رسیده ‌اند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.