مدیر اجرایی میلان تائید کرده زلاتان ایبراهیموویچ و رادامل فالکائو گزینه‌های اصلی میلان برای پست مهاجم میانی هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مارکو فاسونه، مدیر اجرایی باشگاه فوتبال میلان ایتالیا، تائید کرده که زلاتان ایبراهیموویچ و رادامل فالکائو دو بازیکن از چند بازیکنی هستند که میلان روی پروسه خریدشان کار می‌کند. روسونری در این تابستان ۱۰ بازیکن خریده است و بیش از ۲۱۰ میلیون یورو خرج کرده است، اما مهاجم میانی یکی از پست‌هایی است که هنوز در آن احساس ضعف می‌کند.

فاسونه در این باره گفت: روسونری به دنبال یک مهاجم است. اما باید از زمانمان عاقلانه استفاده کنیم. در حال مطالعه و بررسی روی این موضوع هستیم، اما نمی‎خواهیم اشتباهی کنیم. اخیرا برای این پست هیچ نامی منتشر نکرده و توضیحاتی ندادم. به همین دلیل هم وقتی می‌گویید فالکائو نمی‎گویم نه، اما ۶ یا ۷ گزینه داریم که برخی شانس بیشتری از باقی دارند. تصمیم گرفتیم در میلان انقلابی داشته باشیم و امیدواریم موفق باشیم. این پروژه یک ساله نیست، باید برای جواب گرفتن بیش از ۳ یا ۴ سال صبر کرد.

زلاتان یکی از گزینه‎های میلان است که البته به دلیل مصدومیت تا پایان نیم‌فصل اول شرایط بازی کردن ندارد. اما اگر به میلان ملحق شود برایش بازگشت به حساب می‎آید چون او بین سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۲ لباس این تیم را به تن کرده بود. جالب این که همیشه هم گفته بر خلاف میل خودش از این تیم رفته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.