کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت:در بدترین حالت نباید بازنده می‌شدیم و به هر حال مسئولیت شکست با من است و هیچ ایرادی به بازیکنان وارد نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علی نظرمحمدی پس از شکست ۲ بر یک تیمش برابر سیاه جامگان مشهد در هفته دوم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت:بازی جان داری را شاهد بودیم. کیفیت بازی ما نسبت به بازی اول پیشرفت قابل توجهی داشت.با تغییراتی که ایجاد کردیم سوار بر بازی بودیم. هر موقعیتی که می توانستیم ایجاد کردیم، اما شانس با ما یار نبود و دو گل روی غافلگیری دریافت کردیم.

نظرمحمدی ادامه داد: به هر حال از تلاش همه بازیکنانم رضایت دارم. حتی بعد از اینکه گل دوم را دریافت کردیم ناامید نشدیم و فشار را حفظ کردیم و توانستیم گل هم بزنیم. در بدترین حالت نباید بازنده می‌شدیم و به هر حال مسئولیت شکست با من است و هیچ ایرادی به بازیکنان وارد نیست.

وی ادامه داد: کیفیت واقعی ما از هفته ۵ یا ۶ مشخص می‌شود، چون فعلاً کاملاً کم تجربه هستیم. برخی از بازیکنان تاکنون در لیگ برتر بازی نکرده‌اند و هفته به هفته بهتر خواهند شد.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: باید قبول کنیم که حداکثر استفاده را از بضاعت مالی خود کرده‌ایم. تراکتورسازی با سابقه خود در فوتبال ایران دیدیم که در دو بازی گذشته امتیازی نگرفته است. ما باید کم کم با تجربه شویم. تیم ما چهره تیم بازنده را نداشت؛ هرچند که انتظارات را برآورده نکردیم، اما از نظر کیفی فکر می‌کنم قابل قبول بودیم.

وی خاطرنشان کرد: بازهم تاکید می‌کنم که مسئول اصلی شکست ما بودم و ایرادی به بازیکنان وارد نیست.

نظرمحمدی درخصوص عدم استقبال خوب از سوی هواداران، اظهار داشت: در سال‌های گذشته هواداران یکی از ارکان اصلی موفقیت‌های تیم سپیدرود بودند، اما از ظرفیتی که داشتیم درست استفاده نکردیم. مسئولان باید پاسخگوی این موضوع باشند.

وی ادامه داد: در نیمه دوم خیلی بهتر بودیم. بعد از گل اولی که دریافت کردیم تمرکز خود را از دست دادیم، اما خیلی زود به شرایط عادی برگشتیم. گفته بودم اگر گل دوم را نخوریم می‌توانیم گل مساوی را بزنیم که متاسفانه گل دوم را هم دریافت کردیم. موقعیت‌های امروز ما را اگر هر تیم دیگری داشت بازنده نمی‌شد. می‌توانستیم ۳ بر ۲ پیروز شویم. به هر حال به کادر فنی تیم مشهد تبریک می‌گویم و امیدوارم در هفته‌های آینده شرایط‌مان بهتر شود.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت درمورد انتظار هواداران از این تیم گفت: باشگاه باید سیاست‌گذاری می‌کرد و فشار را از روی دوش تیم برمی‌داشت. پتانسیل مالی و سخت افزاری تیم ما همینی هست که می‌بینید.

وی درمورد اشتباهات فردی بازیکنانش گفت: اشتباه فردی به دلیل استرس زیاد رخ می‌دهد! زمانی که ۲ بر صفر عقب بودیم تغییراتی ایجاد کردیم، اما چون حریف تراکم ایجاد کرده بود و از دفاع اتوبوسی استفاده می‌کرد مجبور بودیم از توپ های مستقیم استفاده کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.