کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان با انتقاد از عملکرد قاضی دیدار برابر سایپا گفت: او کمر ما نشکست بلکه با سوت های اشتباهش تیم مرا نابود کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، فراز کمالوند در نشست خبری پس از دیدار برابر سایپای تهران گفت: نمی دانم به داور چه بگویم و نمی خواهم برد سایپا را کم ارزش کنم. ما ۱۰ موقعیت صد درصد داشتیم اما همه چیز تحت شعاع قضاوت ضعیف داور بود. او کمر ما نشکست بلکه ما را با خاک یکسان و نابودمان کرد. در دقیقه یک برای ما پنالتی نگرفت، بعد یک پنالتی بی جهت گرفت. گل دوم و سوم سایپا روی شیمبا بازیکن ما خطا شده بود اما او نگرفت.

وی تأکید کرد: متأسفانه این داور سال گذشته هم در دیدار برابر تراکتور سازی همین بلا را سر من آورد و انگار با من مشکل دارد. آن زمان او دو ماه محروم شد اما برای من هیچ فایده ای نداشت.

کمال وند خاطرنشان کرد:بیایید به گونه ای قضاوت کنیم که ذهنیت بدی برای مربیان به وجود نیاید. او چطور می تواند جواب ما را بدهد وقتی که ما در هوای ۶۰ درجه بالای صفر تمرین می کنیم و این داور زحمات ما را به باد می دهد.

سرمربی نفت آبادان افزود: دو اشتباه به ضرر ما گرفته شد و تیم ما شکست خورد. حالا او اگر ۲۰۰ خطای پشت ۱۸ قدم هم برای ما بگیرد، فایده ای ندارد. من به داور در کنار زمین نه توهین کردم و نه فحاشی اما از کمیته داوران و دپارتمان داوری می خواهم نظارت دقیق داشته باشد. تا کی باید حق نفت آبادان خورده شود؟

وی تصریح کرد: این داور محروم بشود یا نشود برای ما چه تأثیری خواهد داشت وقتی که او باعث شکست ما در این دیدار شده است. ما می خواهیم قانون اجرا شود نه بی قانونی اجرا شود.

کمال وند ادامه داد: ما کلا ۲۰ داور داریم که نماینده ۸۰ میلیون هستند و امیدوارم درآینده شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما بازی خوبی انجام دادیم اما متأسفانه اشتباهات داوری باعث شکست ما شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.