دروازه بان ملی پوش تیم فوتسال گیتی پسند گفت: باخت مقابل تیم چونبوری حق ما نبود و اگر بدشانسی نمی آوردیم پیروز بازی می شدیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سپهر محمدی بعد از شکست تیم فوتسال گیتی پسند برابر چونبوری تایلند در فینال جام باشگاه های آسیا گفت: حق ما در این مسابقه باخت نبود و اگر فرصت هایمان به گل تبدیل می شد، می توانستیم با اختلاف زیادی حریف را شکست دهیم.

وی افزود: امروز، روز ما نبود. همانند سال ۱۳۹۱ که به چونبوری باختیم این دوره هم مغلوب این تیم شدیم. هر چند وقتی دو گل از حریف عقب افتادیم خوب به بازی برگشتیم ولی نتوانستیم برتری خود را حفظ کنیم. در نهایت شرمنده مردم شدیم.

دروازه بان ملی پوش تیم گیتی پسند با اشاره به پیشرفت تیم های آسیایی در فوتسال گفت: همه تیم های آسیایی سرمایه گذاری و تلاش بیشتری دارند. با این حال ما قهرمان آسیا هستیم و امروز روی بدشانسی باختیم.

محمدی در پایان تاکید کرد: تیم ملی مسابقات جام ملت های آسیا را در پیش دارد. در این مسابقات قهرمان می شویم و این باخت را جبران می کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتسال گیتی پسند امروز یکشنبه در فینال جام باشگاه های آسیا مقابل چونبوری تایلند با نتیجه دو به سه شکست خورد و به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.