کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

پزشک تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد وضعیت بازیکنان مصدوم این تیم توضیحاتی ارائه کرد.

ببه گزارش خبرگزاری فارس، فولاد خوزستان در هفته اول لیگ برتر به مصاف پرسپولیس رفت و با نتیجه دو بر صفر شکست خورد. فولادی‌ها قبل و بعد از این بازی چند مصدوم دادند تا وضعیت‌شان برای دیدار هفته دوم مقابل نفت تهران از این بابت خوب نباشد.

در همین راستا دکتر علی اکبر مرادی پزشک فولاد خوزستان در مورد وضعیت مصدومان تیمش توضیحاتی را ارائه کرد.

مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد وضعیت رحیم زهیوی، تصریح کرد: پای زهیوی در بازی با پرسپولیس دچار مصدومیت شده است. کارهای پاراکیلینیکی را روی زهیوی انجام دادیم و قرار است امروز او از پای خود سونگرافی بگیرد تا وضعیت دقیق مصدومیتش مشخص شود.

وی در مورد وضعیت ایوب والی کاپیتان فولاد خوزستان، تصریح کرد: والی از ناحیه همسترینگ دچار مصدومت شد و بازی با نفت تهران را از دست داد.

پزشک فولاد خوزستان در مورد وضعیت سینا مریدی و امیر زلیکانی، عنوان کرد: امور درمانی این دو بازیکن دنبال می‌شود و اگر شرایطشان در معاینات پایان هفته خوب بود سعی می‌کنیم آنها را به بازی با نفت برسانیم.

وی در مورد وضعیت پیمان شیرزادی، گفت: این بازیکن همچنان در حال انجام امور درمانی است و در بازی هفته دوم غایب است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.