در آستانه فینال مسابقات قهرمانی باشگاه‎های فوتسال AFC در سال ۲۰۱۷ وب سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا مصاحبه‎ای با احمد اسماعیل‎‏پور انجام داده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، وب سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در مطلبی مربوط به ستاره گیتی‎پسند از او تمجید کرده و مصاحبه‎اش را منتشر کرده است. در گزارش AFC آمده احمد اسماعیلپور که در فوتسال ایران تقریبا هر جایزه‎ای را به دست آورده، بدون شک یکی از برجسته‎ترین چهره‌‏های این ورزش است. این بازیکن ۲۸ ساله توانست با دریافت توپ برنز جام جهانی فوتسال فیفا و اضافه کردن آن به ویترین افتخاراتش کالیبر جهانی‎اش را بالا ببرد.

۸ ماه از آن زمان گذشته و از کلمبیا تا ویتنام، شماره ۱۰ صنایع گیتی‌پسند هنوز همان انگیزه و تمرکز را دارد و توانست در دیدار تیمش مقابل الریان قطر در مسابقات قهرمانی باشگاه‎های فوتسال AFC در سال ۲۰۱۷ که در ویتنام برگزار می‎شود، در دیدار نیمه نهایی ۲ گل بزند و تیمش را به برتری ۴ بر ۲ دیدار روز جمعه برساند.

او در گفتگویی با وب سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: بازی آسانی نبود. شاید بعضی‌‏ها فکر کنند ما شانس اصلی هستیم، اما هر سال سطح بازی‎های پیشرفت می‎کند و سخت‎تر می‌شود. اما من از این جدال استقبال می‎کنم. موفقیت هرگز به آسانی به دست نمی‎آید. من می‎دانم که هر سال باید سخت تلاش کنم که در بهترین فرم قرار داشته باشم.

احمد اسماعیل پور در مسیر رسیدن صنایع گیتی‎پسند به فینال روز یکشنبه ویتنام برای تیمش عالی کار کرد. کسانی که بتوانند در این تورنمنت با رکورد او برابری کنند زیاد نیستند. او که کارش را با بازی‎های سال ۲۰۱۰ آغاز کرده توانسته در ۴ فینال پیاپی حضور داشته باشد و در دو فینال عنوان قهرمانی را کسب کرده است. اولی با فولاد ماهان در سال ۲۰۱۰ و بعدی با گیتی‎‌پسند در سال ۲۰۱۲ بود که او به عنوان بهترین گلزن آن مسابقات هم انتخاب شد.

او درباره آن دوره از بازی‎ها گفت: بله، هنوز آن سال را به یاد دارم. تورنمنت و اوقات بسیار خاصی بودند. یکی از بهترین خاطرات من است. همه‌چیز ایده‎آل بود، تیم عالی کار می‏‌کرد، جو و نتایح هم عالی بودند. هنوز به خوبی آن را باید دارم، انگار همین دیروز بود.

اسماعیل‌پور در ادامه گفت: اما مدت زیادی از سال ۲۰۱۲ گذشته است، هوادارنمان بسیار صبور بودند و مراعات ما را کردند، وقتش رسیده است، زمان مناسبی است که دوباره قهرمان شویم. من به عنوان کسی که در تیمی قهرمان بازی می‎کنم، معقدم این گروه از بازیکنان بهترین هستند.

مثل یک اسطوره واقعی این بازی‎ها، اسماعیل‌پور هنوز هم احساسات جاه‎طلبانه‎اش را دارد و معتقد است می‌‏تواند بهتر از این هم باشد: اگر می‎خواهیم شانسی داشته باشیم که بهترین باشیم باید در این تورنمنت قهرمان شویم تا فاصله با ناگویا که قهرمان ۳ دوره از این مسابقات است را کاهش دهیم. این‌بار آن‌ها اینجا نیستند، پس فرصت فوق‎العاده‎ای برای قهرمانی است. اما همه‌چیز با دومین قهرمانی ما از روز یکشنبه آغاز خواهد شد. بدون شک این اولین اولویتمان است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.